Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нови двигатели и обозначения за Volvo

14.05.2010 11:16 1
1
2571873722
Туит

Volvo не само ще обнови двигателната си гама за моделната 2011 година, но и ще промени обозначенията на моторите си.

Новият петцилиндров дизел с работен обем от два литра, базиран на стария 2,4-литров, ще замени четирицилиндровия агрегат с мощност от 136 к.с. Той отговаря на Euro 5 стандарта и ще се предлага за всички модели на марката с изключение на XC90. Три ще са вариациите му – версиите със 150 и 163 к.с. ще носят обозначението D3, а тази със 177 к.с. - D4.

Другият нов дизел е 1,6-литров със 115 к.с. и 270 Нм. Той ще се предлага за моделите C30, S40 и V50 и ще има среден разход на гориво от 4,3 литра при 114 г/км CO2. Стандартно D2 ще бъде оборудван с шестстепенна механична трансмисия.

Промени има по 2,4-литровия туинтурбо D5 и трилитровия шестцилиндров T6. Дизелът продължава да генерира 205 к.с., но срещу 174 г/км CO2. При бензиновия T6 мощността е увеличена с 19 к.с. и вече достига 304 к.с. (440 Нм), като успоредно с това вредните емисии са сведени до 249 г/км.

Според новата система за обозначение на шведите най-мощните бензинови мотори (над 350 к.с.) ще носят сигнатурата Т8, а дизелите над 300 к.с. - D8. D5 ще включва агрегатите в диапазона от 200 до 250 к.с., а T5 – от 250 до 200 к.с. без значение дали става дума за пет или четирицилиндрова архитектура. Промяната е направена с цел улеснение на клиентите, гласи официалният пресрилийз, като колкото по-малко е числото след буквата, толкова по-ниска е мощността. В дъното на класацията са D и Т маркерите, които обхващат дизелите от 50 до 90 к.с. и бензиновите двигатели от 90 до 115 к.с.

През моделната 2011 г. ще има и корекция в нивата на оборудване. ES ще замести досегашното S и включва „всички опции и системи за сигурност, които може да очаквате от Volvo“.

Коментари

анонимен
hahaha ot volvo sa se razme4tali :ddd

comments powered by Disqus