Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нови попълнения в двигателната гама на Volvo S80

08.05.2007 17:05
Туит

Volvo ще допълни двигателната гама на своя флагман S80 с шестцлиндровия T6, който дебютира на V70 през месец март тази година.

Нововъведение е и петцилиндровият турбодизел D5. И двете опции ще се предлагат в комплект с AWD трансмисия. Модерната разработка на компанията осигурява посредством електронно контролирания хидравличен съединител оптимално разпределение на въртящия момент между предните и задните колела с цел максимално добро сцепление.

Високоефективният шестцилиндров редови бензинов агрегат е базиран на 3,2-литровия вариант, който е под капака на S80 още от дебютния за модела месец март 2006 година. Новата версия има работен обем от 3 литра, изработен е от алуминий и разчита на принудително пълнене. Крайният резултат е 285 конски сили (210 кВт) и максимален въртящ момент от 400 Нм, който е наличен при впечатляващите 1500 об/мин. Според предварителните очаквания с негова помощ флагманът на Volvo ще ускорява от място до 100 км/ч за 7,2 секунди. Турбокомпресорът на T6 разчита на съвременната технология twin-scroll, при която се използват два отделни канала – по един за всеки три цилиндъра.

Новият дизелов D5 разполага с максимална мощност от 185 конски сили (136 кВт). По аналогия с бензиновия конкурент кривата на въртящия момент достига своя пик при 400 Нм. Това е възможно благодарение на електронно контролирания турбокомпресор, индиректното впръскване на горивото, както и усъвършенствания блок за управление на двигателя. За да не превишава максимално допустимите норми на изхвърляните в атмосферата вредни емисии, Volvo е оборудвал стандартно петцилиндровия агрегат с филтър за твърди частици, който не се нуждае от обслужване.

Коментари
comments powered by Disqus