Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нови V6 и V8 за Mercedes

10.05.2010 10:56
Туит

Mercedes-Benz представи новите си V6 и V8 двигатели. От компанията обещават повече мощност и по-нисък разход.

Работният обем на новия туинтурбо V8 е ограничен на 4663 куб. см, което е приблизително с 0,8 литра по-малко спрямо този на предходния. Въпреки това максималната мощност достига 320 кВт (435 к.с.), което от своя страна е с 12% повече. При въртящия момент напредъкът е още по-съществен – от 530 на 700 Нм, а едновременно с това разходът е свален с 22%.

Новият V6 е със същия работен обем като своя предшественик – 3499 куб. см, но вече генерира 225 кВт (306 к.с.) срещу 200 кВт (272 к.с.) за предшественика. Въртящият момент е увеличен от 350 на 370 Нм. Положителни са корекциите и по отношение на разхода – S 350 вече ще харчи 7,6 литра за 100 км пробег, което е с 24% по-малко спрямо предходната версия.

По-добрата ефективност на двата двигателя е следствие на серийния старт-стоп, третата генерация на системата за директно впръскване, оптимизираната работа на периферните системи и намаленото вътрешно триене. Използването на олекотени материали също е дало своя принос върху ефективността.

Новите двигатели на Mercedes-Benz са съобразени не само с наличието на старт-стоп и 4MATIC системите, но и са пригодени за работа с хибридни модули.

Коментари
comments powered by Disqus