Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новите Audi A4 и A4 Avant дебютират през 2015 година

21.04.2015 14:09
Туит

Седанът ще стъпи на пазара с почти непроменени размери, същото ще бъде валидн и за Avant

С новия A4 Audi възнамерява от 2015 да си възвърне пазарните дялове. automotor und sport вече успя да се сдобие с първите технически данни и с най-актуалните снимки на прототипа Audi A4, включително и интериорни снимки.
Нашите фотографи на прототипи първи успяха наред със седана да уловят в обектива си и Audi A4 Avant. Докато дизайнът на предишния автомобил, разбира се, е на базата на седана, доста детайли на замаскирания прототип на комбито са видими. Задният надвес е дълъг, D-колоната изглежда по-широка. Линията на прозореца на новото комби се простира почти хоризонтално до опашката. Там задното стъкло е равно и защитено от малък спойлер на покрива. Като цяло, задната част изглежда изпъкнала. Както и при седана, отзад има тесни стопове, които достигат до капака. Относно обема на багажника, все още нищо не се знае, но при всички случаи ще бъде на същото ниво както при предшественика, значи между 490-1430 литра.

Седанът ще стъпи на пазара през 2015 г. с почти непроменени размери, същите ще бъдат валидни и за Avant. Дължината възлиза на 4701мм, а ширичината на 1826 мм. Височината може да варира в зависимост от модела между 1417 и 1437 мм. При сегашните данни за 2,0-литровия TFSI на Avant, както и при модела Quattro, мощността си остава 225 к.с.,  максималната скорост - 240 км/час, а разходът на гориво - 6,9 литра на 100 км. Емисиите на CO2 са 160 г/км.

Линията  на дизайна е съобразена спрямо новия Audi A4

Новият Audi A4 е изваян като скулптура. Това е видимо още от радиаторната решетка. Фаровете се доближават директно до въздуозаборниците и по желание могат да бъдат оборудвани изцяло с LED. В профил автомобилът също е оформен по- стабилно, отколкото досега. Затова дизайнерите са подсилили праговете.

Характерният спойлер на капака на багажника на новия Audi A4 е особено важен по отношение на точките на аеродинамиката, област, която доскоро беше твърде много пренебрегвана от Mercedes. Освен това той засилва впечатлението за по-динамична форма отзад, която се подчертава допълнително от големите, разделени на две части, задни светлини. Говорейки за светлините: дневните светлини в бъдеще са представени като фини ивици.

В интериора също има някои промени: използването на Head-Up дисплей за Audi A4 отдавна е предмет на разгорещени спорове, тъй като той заема много място в пилотската кабина. Но за инженерите от Инголщадт по важна е техниката, отколкото просторната гледка. Освен това информация ще бъде проектирана също и в огледалото за обратно виждане, което е един вид екран с функция на огледало.

Сензорен екран с нова функция

Audi предлага сензорния екран на централната конзола като център за управление в Audi A8 и A6, както и в А3 и занапред ще го видите и в новия Audi A4. Като размер той не е по-голям, но е по-интелигентен и има опция за гласов контрол. Технологията на сензорния екран от VW тук я няма, както и възможността за писане за Audi е особено важна, най-вече по отношение на китайския пазар.

Клиентът в бъдеще ще може с няколко пръста да кликва през нивата на менюто или да разглежда части от навигационната карта и всичко това на площ от 12 на 8 сантиметра. В по-късен етап на развитие водачът ще се радва на вибрационна обратна връзка с тъчпад и в малко по-далечно бъдеще дисплеят ще реагира дори на жестове.

Първите интериорни снимки, които китайския уебсайт www.autohome.com.cn  показа, се вижда, че липсва волан. Арматурното табло е цветово кодирано, голям покрив на кокпита покрива двата кръгли инструмента с хромирани пръстени. На арматурното табло има свободно стоящ екран, под него са въздуховодите, както и обслужващите бутони на инфотейнмънт системата и климатика. Централната конзола е отпаднала, скоростният лост също е променил размера си.

Mercedes C-класа успя коренно да се промени по отношение на екстериорния дизайн през 2014, Audi инвестира много в развитие и проектиране на мултимедийния пейзаж. Работи се върху свободно програмируем дисплей, който вече беше представен в Audi TT и може да се внедри в A4. Въпреки това клиентът не може всичко да определя, Audi му предоставя пакет от определени програми.

Едно нещо с промяната на модела обаче е сигурно, че новия Audi A4 ще бъде доста икономично. Затова Audi разчита на изключване на цилиндър при четири цилиндъра, както и плъгин хибрид. 1,4 TSI (съответно 122 и 180 к.с.) може при ниско и средно натоварване временно да затвори два цилиндъра, което статистически съответства на около 70% от реализирания пробег. Изключването и включването няма да отнеме повече от 36 милисекунди и ще намали потреблението с половин литър на 100 километра.

През 2015 ще стартира първият плъгин хибрид в новия Audi A4. Той осигурява пробег от 50 км с чисто електрически режим, така повечето клиенти могат да пътуват до работа и обратно на този режим. Очаква се Audi да компилира 2,0 TFSI (211 к.с.) с електромотор с мощност 95 к.с. и по този начин гарантира, че пестенето дори е забавно. В малко по-далечно бъдеще ще бъде възможна комбинация с дизелов, което значително трябва да увеличи пробега.
Дали новият Audi A4 ще възстанови достатъчно позициите си след 2014 спрямо силната конкуренция на BMW и Mercedes? Предпоставките изобщо не са лоши. Пък и перспективата да броди цели 50 км на чисто електрически режим го прави още по желано.

Коментари
comments powered by Disqus