Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новите попълнения в портфолиото на Audi до 2014

22.06.2010 11:15
Туит

Аudi ще продължи да разширява продуктовата си гама и през следващите години, като инголщатци са планирали не само мащабна електрическа атака, но и серия изцяло нови модели.

Представеният наскоро A1, който е обект на масирана рекламна кампания, ще бъде основният коз на Audi към все по-голямото търсене в мини сегмента. Той обаче няма да се радва на изцяло електрическа версия, сходна с представения в Женева A1 e-Tron, а единствено на „мек“ хибрид със старт-стоп и система за рекупериране на спирачната енергия.

Инголщатци продължават и работата по спортната модификация S1, която според предварителна информация ще разполага с 200 к.с. благодарение на 1,4-литровия TSI. По-късно на поточната линия ще се качат и версиите кабриолет и Sportback.

A2 ще се върне в портфолиото на германците през 2012 г., като ще се позиционира на пазара в нишата между A1 и A3. Дизайнът на втората генерация ще е сходен с този на първата – еднообемно купе с пет места, а силовото предаване може да бъде изцяло електрическо. По всяка вероятност инженерите на Audi отново ще използват A2, за да демонстрират серия иновационни решения както в техническо отношение, така и в ергономично.

През 2012 г. ще започнат и продажбите на Audi e-tron, който се появи в концептуалната си версия през миналата година във Франкфурт. Според предварителната информация спортният електромобил ще разчита на максимална мощност от 230 кВт (313 к.с.) и 4500 Нм въртящ момент.

Тъй като в последната си версия Audi TT се качи с още едно ниво нагоре в ценово отношение, от Audi планират нов нискобюджетен спортист, който ще носи кодовото название R4. Той ще се появи на пазара през 2013 г. и ще атакува директно конкурентите си като Mazda MX-5 с цена от 22 000 евро. Представа за електирческата му версия може да придобиете от дебютиралия през януари Detroit showcar Audi e-tron.

До 2014 г. би трябвало да се появи и третата генерация на TT.

Коментари
comments powered by Disqus