Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Novitec Alfa Romeo 8C Spider: Вътрешна промяна

05.05.2011 12:41
Туит

Alfa Romeo 8C Spider може и да не е най-впечатляващият спортен автомобил, но пък е един от най-красивите. Ето защо специалистите от Novitec са се концентрирали главно върху механичните промени по него и са свели до минимум оптичните.

Естествено, най-голямо внимание е отделено на силовия тракт. 4,7-литровият V8 е получил модифицирана версия на механичния компресор, който немският тунер е използвал за проекта си, базиран на Maserati GranTurismo, интеркулер с водно впръскване, нови инжектори, изпускателна система от неръждаема стомана и препрограмиран блок за управление, който да синхронизира работата на цялостната система.

В резултат на тези промени 8C Spider може да се похвали с допълнителни 180 к.с., което означава максимална мощност от 600 „коня“ при 7300 об./мин. Въртящият момент също получава своя бонус, който се изразява в 588 Нм при 5400 об./мин, вследствие на което спринтът от 0 до 100 км/ч се изпълнява при налични 3,9 секунди (4,2 в заводската версия). Максималната скорост достига 305 км/ч при 290 км/ч стандартно.

Единствената оптична промяна, която екипът на Novitec си е позволил, се отнася за 21-цоловите колела на предната ос и 22-цоловите на задната с гуми Pirelli (255/30 ZR 21 и 315/25 ZR 22). Останалите модификации включват койловър окачването и облицованият с кожа и Алкантара салон.

Коментари
comments powered by Disqus