Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Novitec Alfa Romeo MiTo: По-спортен чаровник

03.06.2009 13:17
Туит

Немската тунинг фирма Novitec, специализирана в модифицирането на италиански автомобили, промени и MiTo.

Спортният хечбек Alfa Romeo MiTo получи разнообразие от подобрения от немската тунинг компания Novitec. Модифицирани са три от двигателите в гамата на MiTo, като най-мощен е бензиновият 1,4-литров мотор, генериращ 186 к. с. и 260 Нм въртящ момент. Ускорението с него от 0 до 100 км/ч става за 7,4 секунди, което е с 0,6 сек. по-бързо от стандартната версия.

При дизеловите агрегати специалният чип за електрониката от Novitec повишава мощноста на 1,3-литровия JTD мотор от 90 на 110 к. с., докато 1,6-литровият JTD развива 144 к. с. (при заводските 120 к. с.). Без значение от вида на двигателя тунингистите могат да монтират изпускателна система с един, два или четири накрайника отзад.

Novitec предлага и два вида окачване, като резултатът от първия е семпло снижаване на клиренса с 40 мм. Вторият е спортен с регулиране на височината в диапазона между 35 и 65 мм, както и твърдостта на амортисьорите.

Отвън италианският хечбек е получил цялостен оптичен пакет, включващ трипластов преден сплитcр, нови странични прагове, задна броня с интегриран дифузьор и спойлер на багажната врата. Колелата са подновени с нови 18-цолови, които могат да бъдат боядисани в сиво или черно, а гумите са Pirelli с размери 215/35ZR18.
Коментари
comments powered by Disqus