Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Novitec Fiat 500: Мухата

14.05.2008 08:05
Туит

Немският тунер Novitec преустройва задълбочено избрания за автомобил на годината Fiat 500.

След препрограмиране на моторния блок мощността на дизеловия 1.3 JTD нараства от 70 на 83 конски сили, а върховата скорост достига 165 км/ч. Ускорението до 100 км/ч пък вече се осъществява за 11,9 секунди.

1,4-литровият 16-клапанов бензин от друга страна се сдобива с механичен компресор, което повдига неговата продуктивност до 131 "коня" и 172 Нм максимален въртящ момент. Класическият спринт вече отнема не повече от 8,8 секунди, а постижимата скорост възлиза на 198 км/ч.

Две опции за ходовата част

Novitec предлага още изпускателна система от благороден метал с единичен или двоен накрайник, модифицирана предна престилка и 17-цолови колела с гуми във формат 215/35.

Желаещите да индивидуализират своя Fiat 500 имат възможността да избират между комбинация от спортни пружини и стандартни амортисьори и специално спортно окачване с опция за регулиране на клиренса от 30 до 80 мм.
Коментари
comments powered by Disqus