Добавката Esteto се дава на автомобили със специален комплект за каросерията
Изглежда, че започнахме да забравяме откъде започна бюрото Novitec, съвсем наскоро то се влюби в гамата на McLaren. Но модата на студиото са италианските автомобили. Ако погледнем портфолиото, се оказва, че повечето модели, които немците са успели да променят са Lamborghini и току-що приключиха работата по кросоувъра Urus. Автомобилът получава допълнение към името Esteto, нов комплект за каросерията и джанти, както и допълнителна доза конски сили. Кросоувърът вече се задоволява с най-мощната версия на би турбо двигателя EA825 (650 к.с., 850 Нм), но тунерите са намерили начин да увеличат характеристиките му до 782 к.с. и 1032 Нм.
Добавката Esteto се дава на автомобили със специален комплект за каросерията. Състои се от сплитер, накладки на арките на калниците, странични прагове и задна броня с имитация на дифузор. Частично пакетът може да бъде направен от въглеродни влакна. Някои стандартни елементи също са от копозит (например корпусите на огледалата ).
Компанията Vossen традиционно работи върху 23-инчовите ковани алуминиеви джанти. Джантите могат да бъдат боядисани в един от 24 нюанса. Размер на гумите отпред - 285/35, отзад - 325/30.
За двигателя V8 4у0 е необходим контролен блок N-Tronic, както и патентована изпускателна система от неръждаема стомана. Тя има такива елементи като X-pipe и Y-pipe, както и спортни катализатори и финална секция без шумозаглушител. Какво мислят европейските законодатели за такова решение, засега не е ясно, но подозираме, че те не трябва да очакват аплодисменти от тях. Ускоряването на кросоувъра от място до 100 км/ч отнема 3,3 сека, а максималната скорост достига 310 км/ч. Това е с 0,3 сек и 5 км/ч по-бързо, отколкото преди намесата на Novitec.
В комплект с нови джанти и окачване препоръчват да бъдат инсталирани 13 мм алуминиевидиста елементи на предната ос и 23 мм на задната. За окачването е предвиден модулът Novitec Can-Tronic. Той ще доближи автомобила с 25 мм по-близо до асфалта.
Известно е , че студиото обикновено обмисля няколко нива на тунинговане едновременно. Може да бъде избрана опцията с по-тиха изпускателна система с контролирани клапи, но тогава характеристиките на двигателя ще слязат до 774 к.с.и 998 Нм. Честно казано, може да бъде избран само с един агрегат с нов блок за управление - това е 747 к.с. и 959 Нм. Интересното е, че тук тунинг специалистите обещават същите 3,3 сек. до 100 км/ч, но обаче няма информация за максималната скорост. Няма данни и за цените.