Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Novitec Rosso Edizione 747: Ciao Scuderia!

21.10.2009 10:16
Туит

С Novitec Rosso Edizione 747 немският тунер казва сбогом на модела Ferrari 430 Scuderia, който ще отстъпи мястото си на новия Ferrari 458 Italia.

С помощта на новия компресор Novitec Rosso Bi-Compressor с максимално налягане от 0,53 бара, както и на интеркулера с независимо водно охлаждане, мощността на 4,3-литровия V8 достига 747 к. с. , откъдето идва и името на тунингования модел. Кривата на максималния въртящ момент маркира своя пик от 738 Нм при 6300 об./мин. Резултатът е ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди, от 0 до 200 км/ч за 9,4 секунди и от 0 до 300 км/ч за 22,9 секунди, като стрелката на скоростомера спира възходящото си движение при 351 км/ч.

В пакета на Novitec Rosso влизат още двуцветното лаково покритие, като по желание на клиента същата схема може да бъде приложена и в интериора, затъмнените задни светлини и мигачи, олекотените 20-цолови колела NF3 с гуми Michelin Pilot Cup (245/30 ZR 20 за предната ос и 315/25 ZR 20 за задната) и новите пружини, намаляващи просвета с 30 мм. Немският тунер предлага и системата, която повдига предната част на автомобила с 40 мм, когато пътната настилка го налага. При скорост над 80 км/ч окачването автоматично се връща в първоначалната позиция.

В интериора на Edizione 747 също има промени, като от Novitec обещават, че всяко желание на клиента може да бъде изпълнено. Спортният волан например е получил нови по-дълги карбонови планки за превключване на скоростите.

На този етап няма информация за цената на Novitec Rosso Edizione 747.

Коментари
comments powered by Disqus