Немското тунинг ателие Novitec показа програмата си за Ferrari FF. Оптичните промени са в основата й, но препрограмираният софтуер позволява на 6,3-литровия V12 да достигне максимална мощност от 702 к.с.
Не са много тунерите, които правят качествени доработки на Ferrari, но Novitec Rosso неведнъж е доказвал уменията си по автомобилите от Маранело. Последният проект на немската компания е базиран на Ferrari FF и включва серия от възможности за персонализиране на четириместния спортист с двойно предаване.
Аеродинамичният пакет за FF включва нов двукомпонентен лип за предната броня, допълнителни панели за праговете, масивен дифузор и два спойлера за задния капак, като всички елементи са изработени от карбон. Към тях Novitec Rosso добавя преработена радиаторна решетка, специални корпуси за огледалата, карбоново покритие за покрива, LED светлини за мъгла отзад и олекотени колела (21 цола за предната ос и 22 за задната) с гуми на Pirelli.
Програмата за Ferrari FF засяга и техниката, макар че инженерите на Novitec не са правили някакви мащабни промени по нея, което не е изненадващо с оглед на нестандартната схема за реализиране на двойното предаване. Окачването, например, е получило нови пружини, които допълнително намаляват клиренса на серийния модел, а двигателят е препрограмиран, за да може максималната му мощност да нарасне с 42 к.с. Специално за последното съдейства и новата изпускателна система от неръждаема стомана, която е оборудвана с допълнителен клапан за регулиране звука на двигателя директно от волана.
Ако се съди по официалното съобщение на Novitec, силовият пакет за Ferrari FF подобрява реакцията, с която двигателя отговаря на подаваните от водача команди, но сухата статистика сочи, че единствено максималната скорост нараства с 5 км/ч и вече е 340 км/ч. Не е ясно доколко също по-дългите карбонови планки на волана подпомагат превключването на предавките, но и те са част от програмата за спортния модел.
Последният акцент на Novitec Rosso е поставен върху интериора, който включва серия от карбонови апликации, тапицерия от естествена кожа и повсеместно използване на алкантара.
до Silver L.ino
Здравей Господинов Петър, пак си тук с два поредни злобни коментара под различни никове. Защо сравняваш Голф с Ферари? Да Ферари е боклук и благодарение на Немските тунинг ателиета получава подобрения, жабарите не правят тунинг защото не могат, виж най-добрите немски инженери могат от каруца с кичозен дизайн като ферари да направят що годе нещо което става за каране и гледане! ;)
Silver Lion
Странно и нелогично е как швабски гараж не префасонира голфове и аудита и техните деривати а се занимава с италианска техника !!! аз лично не знам в Италия да има хора които да тининговат Голф флотата :-)