Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Novitec Rosso N-Largo S: Яка промяна за Ferrari F12 Berlinetta

26.04.2016 11:32
Туит

Модифицираният модел ще бъде с лимитиран тираж от 11 екземпляра

Най-напред California, сега F12 Berlinetta: второто ревизирано Ferrari от Novitec впечатлява не само със своите 781 к.с..

Ferrari California N-Largo стана с единадесет сантиметра по-голям. Тунерът Novitec представя сега нова ефектна широкомащабна промяна, този път на базата на Ferrari F12 Berlinetta, където широчината на задната част е увеличена с впечатляващите 14 см. Това от своя страна осигурява също така по-голямо пространство за специално по-големите колела, в конкретния случай колела NF6-NL. Олекотените джанти могат да бъдат боядисани във всеки желан цвят, като се предлагат и във вариант с карбоново покритие. С избора на размерите 9.5Jx21 за предната ос и 12Jx22 на задната  допълнително се подчертава клиновидната форма на автомобила.

781 к.с. след тунинга

Под капака също е пипнато. Тунерът Novitec монтира комплект за мощност, който изцежда от 6,3-литровия дванадесетцилиндров с четири клапана завидните 781 к.с.при 8600 об/мин и максимален въртящ момент от 722 Нм при 6400 оборота. Увеличението на мощността се постига чрез ново конфигуриране на впръскване и запалване, в комбинация с високоефективна изпускателна система с четири тръби. Предлага се и допълнителна версия от неръждаема стомана с променливо управление на звука чрез система от клапани и дистанционно управление на Hightech-Metall Inconel, която в сравнение със стандартните ауспуси спестява единадесет килограма от теглото.

В рамките на три секунди 100 км/ч

Така тунингованият Novitec Rosso N-Largo S с помощта на нови лостчета на волана позволява ръчно превключване на скоростите и вдига 100 само след около три секунди. Пет секунди по-късно скоростта вече е достигнала двойна величина. Максималната скорост е увеличена до 350 км/ч. Новата Aero-концепция включва нова предна броня и централен преден меч от карбон, нов въздуховод с карбонова козирка и нови странични прагове, които по желание се предлагат с матово или гланцово покритие.

Широкомащабна конструкция с около 40 мм по-ниска

Спортните пружини смъкват Novitec N-Largo S с около 40 милиметра. За да може болидът да намери приложение и във всекидневието, на разположение е и лифт система за предната ос. Само с натискане на един бутон в купето хидравличното регулиране повдига предната ос с около 40 мм, което улеснява паркирането по стръмни рампи или лесно преодолява изкуствени неравности по пътя към дома.

Така модифицираният Novitec N-Largo S ще бъде с лимитиран тираж от единадесет екземпляра.

Коментари
comments powered by Disqus