Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

NOVITEC ROSSO RACE 606: В един друг свят

15.02.2011 12:50
Туит

В края на 2009 NOVITEC ROSSO показа програмата си за Ferrari California. По това време пакетът на немския тунер бе един от най-впечатляващите за модела, но новата му версия е далеч по-вдъхновяваща.

Започваме с бодикита. Той включва нови спойлери, дифузор, панел за отвора на предния капак, прагове, въздуховоди на калниците отпред, корпуси на огледалата, радиаторна решетка и още множество елементи, като всички те са изработени от карбон, оставен в естествения си цвят. Комбинацията с бялото лаково покритие подсилва допълнително ефекта им и прави NOVITEC ROSSO RACE 606 далеч по-стилен в сравнение с подобните проекти на останалите реномирани тунери.

В действителност обаче най-голямата промяна се крие под капака на California, тъй като 4,3-литровият V8 е получил не само нова изпускателна система, колектори, уголемени инжектори и препрограмиран блок за управление, а и механичен компресор, комбиниран с интеркулер с водно охлаждане.

Въздухът, който се подава към цилиндрите, е с налягане от 0,4 бара, но въпреки това максималната мощност на двигателя достига 606 к.с. при 7900 об./мин при 460 стандартни. Същевременно кривата на въртящия момент вече маркира своя пик от 603 Нм (485 в серийната версия) при 5500 об./мин. В резултат класическият спринт от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 3,8 секунди, а пределната скорост е 325 км/ч.

Програмата на NOVITEC ROSSO обаче не свършва до тук. Стандартните колела на California са заменени с трикомпонентните NF3 с размери 9Jx21 за предната ос и 11.5Jx22 за задната, „обути“ с гуми на Pirelli (255/30 ZR 21 и 315/25 ZR 22). Самите колела пък са облицовани с карбоново фолио, за да не контрастират с цялостния бодикит.

Настройките на окачването при заводския модел са коригирани, за да съответстват на новите нископрофилни гуми, като просветът е намален с 35 милиметра благодарение на спортните пружини. Немският тунер предлага и познатата от предишни негови продукти система, която повдига предната част на автомобила с 40 мм, когато пътната настилка го налага. При скорост над 80 км/ч или с повторното натискане на съответния бутон окачването автоматично се връща в първоначалната позиция.

От NOVITEC ROSSO предоставят на своите клиенти и серия от модификации за интериора, като например карбоновите панели на праговете и удължените планки на волана, отговорни за смяната на предавките.

Коментари
comments powered by Disqus