Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Novitec Rosso Race 848: Тримата братя

01.03.2010 15:30
Туит

Novitec ще участва на автомобилния салон в Женева с поредната тунинг версия на Ferrari 599 GTB Fiorano. Серията Race 848 ще бъде ограничена само на три екземпляра.

Шестлитровият V12 на Ferrari е получил два механични компресора, чието налягане е ограничено по електронен път на 0,48 бара, нови инжектори, преработени смукателни колектори, спортен въздушен филтър и изпускателна система от неръждаема стомана с четири накрайника. В резултат максималната мощност на Race 848 достига аналогичните 848 к.с. при 7900 об./мин. Кривата на въртящия момент бележи своя пик от 842 Нм при 6300 об./мин.

Шестепенната F1-Superfast трансмисия, която се управлява директно от планките на волана, позволява на спортния модел да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди, от 0 до 200 км/ч за 9,6 секунди, от 0 до 300 км/ч за 23,7 секунди и да достигне максимална скорост от 345 км/ч.

Мащабната силова програма за шестлитровия двигател налага и сериозни корекции по аеродинамичния пакет. Race 848 е получил нов сплитер отпред и изцяло преработена задна част – броня, крило и дифузор. Специално внимание е отделено и върху арките на калниците и отворите за охлаждане на спирачната система. Тя е на Brembo и използва 405-милиметрови дискове и шестбутални апарати както отпред, така и отзад. Бялото лаково покритие, черните апликации и трикомпонентните колела (20 цола отпред и 21 отзад) допълват пакета.

Немският тунер предлага и познатата от предишни негови продукти система, която повдига предната част на автомобила с 40 мм, когато пътната настилка го налага. При скорост над 80 км/ч окачването автоматично се връща в първоначалната позиция. И ако тази система се предлага стандартно за Race 848, то оформлението на интериора зависи изцяло от предпочитанията на клиента.

От Race 848 ще бъдат произведени само три екземпляра, като вероятно това е и причината Novitec да не дава официална информация за цената на модела.

Коментари
comments powered by Disqus