Новата настройка на софтуера на V6 битурбо дизеловия двигател изцежда допълнителните 47 к.с. и 80 Нм
Елегантен, изискан и екипиран с 476 к.с., така изглежда Maserati Ghibli, ако е преминал през сръчните ръце на тунера Novitec Tridente.
Когато стане дума за тунинговане, сещаме се за Power-Plus. Novitec сбъдва мечти с Maserati Ghibli на цени, започващи от 1535 евро. Новата настройка на софтуера на V6 битурбо дизеловия двигател изцежда допълнителните 47 к.с. мощност и 80 Нм въртящ момент. Ghibli спринтира със своите 322 к.с. и 680 Нм само за 5,6 секунди от 0 до 100 км/ч и е по-чевръст в сравнение със серийните си побратими. От предлагания само в Италия дизелов вариант с 250 к.с. Novitec изцежда 301 к.с. и 680 Нм.
Maserati Ghibli почти удря мярката от 300 км/ч
Ако допълнителното устройство за управление може да манипулира данните в блока за управление на V6 битурбо бензиновия двигател, то мощността значително напредва. От 410 к.с. и 550 Нм те стават на 476 к.с. и 640 Нм. С невероятните 294 км/ч и задвижване на всички колела Ghibli е толкова бърз, че катапултира в рамките на 4,4 секунди.
Това изобретение е стъпило върху 255/30 предни гуми и 315/25 задни валяци, всички в екип с 22-цолови алуминиеви джанти. Пълният набор оборудване в арките на колелата струва за 4736 евро по. Всички Ghibli със задвижване на задните колела са окомплектовани с напълно регулируемо пружинно окачване, версиите със задвижване на всички колела имат окачване с около 35 мм по-къси спортни пружини.
Това, което придава дискретен чар и веднага се набива на очи, са карбоновите детайли. Предният спойлер освежава серийната престилка, карбоновите странични прагове, придават на седана да изглежда още по-нисък и по-изопнат. На капака на багажника се е разположил малък спойлер. Пакетната цена за аеродинамичен кит е 3712 евро.