Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият автомобил на Force India ще е готов за тестовете през март

30.01.2009 15:16
Туит

Развитието на новия автомобил на Force India върви по план и отборът ще дебютира на писта през март, потвърди техническият директор на тима Джеймс Кий.

След като в Силвърстоун работеха две години с двигатели на Ferrari, през 2009-а новият технологичен партньор McLaren-Mercedes ще доставя силовия тракт за автомобилите на индийския тим.  Промените, които налагат смяната на 2,4-лировия V8 и на скоростната кутия, както и новият технически правилник, поставиха огромно предизвикателство пред Force India, но ръководителят на инженерния екип Джеймс Кий е уверен, че отборът ще е готов навреме с VJM-02.

“Графикът ни е много натоварен, имайки предвид колко неща трябва да свършим преди началото на сезона”, коментира Кий. „Но все още планираме да участваме в двата теста през март преди началото на сезона.”

Кий допълва, че VJM-02 е бил до голяма степен уточнен преди Force India да се откаже от двигателите на Ferrari. “Впоследствие трябваше да се консултираме с McLaren за скоростната кутия и с Mercedes за двигателя, тъй като ни очакваха много промени”, обяснява техническият директор на тима. “В някои области всичко вървеше по план. Част от елементите на автомобила пасваха отлично на новия силов тракт, но други бяха напълно различни. Трябваше да направим някои корекции по конструкцията на автомобила, а започнахме през ноември, така че задачата съвсем не беше лека.”

Междувременно стана ясно, че предшественика на Кий – Майк Гаскойн, ще търси по съдебен път обезщетение от Force India, след като бе освободен в края на миналата година – една по-рано от посоченото в договора му. Искът на Гаскойн е за повече от 2 милиона паунда.

Коментари
comments powered by Disqus