Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият болид на Toro Rosso готов за Гран при на Турция

12.03.2008 15:03
Туит

Новият автомобил на Scuderia Toro Rosso ще дебютира на старта за Голямата награда на Турция. Първият тест на STR3 е планиран за идния месец на „Каталуня”.

Италианският тим ще стартира сезона с междинна версия на старото шаси STR2, тъй като нямаше достатъчно време за да подготви неговия наследник, базиран на RB4 на Red Bull. В началото на сезона това може да се окаже плюс, тъй като Toro Rosso ще отложи във времето проявата на проблемите, характерни за всеки един нов автомобил. Като цяло обаче забавянето ще има негативен ефект върху тима и неговите двама пилоти - Себастиан Фетел и Себастиен Бурде. Техническият директор на отбора Джорджо Асканели е наясно с този факт, но признава, че няма шанс STR3 да застане на стартовата решетка преди Гран при на Турция.

„Планираме да сме готови поне с едно шаси за тестовете в Барселона през април и да дебютираме в Турция през май”, коментира Асканели, който вече е в Мелбърн за началото на сезона. На въпроса дали старият автомобил ще изведе Toro Rosso напред в класирането с оглед потенциалните проблеми за новите болиди, техническият директор отговаря недвусмислено: „Не мисля”.

„Смятам, че нивото на надеждност, което водещите отбори постигнаха по време на предсезонната подготовка, ще им гарантира успешния финал. Направихме това, което можахме, що се касае до надеждността. Истина е, че прогресирахме с по-добри темпове от останалите тимове, но това е всичко. Достигнахме максимума в Барселона през януари. Тогава бяхме сред най-бързите. Но когато отборът ти разполага с 500, 600 или 1000 професионалисти за периода от средата на януари до средата на март, много неща могат да се променят. Това обаче не касае нашия тим. Мисля, че реалистичната прогноза е 14-о или 15-о място на стартовата решетка.

Асканели признава, че отборът е имал проблеми с надеждността на междинния STR2В, основно с хидравличната система и скоростната кутия. Въпреки всички затруднения обаче той е категоричен, че отборът ще бъде напълно готов за началото на сезон 2009, когато регулациите ще претърпят съществени промени.

„Когато ресурсите ти са ограничени, си принуден да започнеш работа от по-рано, за да знаеш, че ще свършиш навреме. Тази година нямахме такава възможност, тъй като се включих в екипа прекалено късно. Имах нужда да видя как действа отборът и какви промени трябва да направя. Да изградя стратегия също. Сега съм наясно със силните и слабите ни страни, мога спокойно да планирам дейностите, за да имаме напълно нов автомобил за началото на сезон 2009.”

Коментари
comments powered by Disqus