Промените в дизайна са много малко, далеч повече внимание е било отделено на техниката и оборудването
Хечбекът C4 се появи на пазара през септември 2010 г. и до този момент в света са продадени 450 000 екземпляра. След четири години, в средата на своя жизнен цикъл, автомобилът дочака фейслифт. Истина е, че промените в дизайна са много малко – далеч повече внимание е било отделено на техниката и оборудването.
Колата вече притежава светодиодни светлини с тъмни контури, както и на огледалата за задно виждане. На този фон ярко се очертават ивиците от LED светлините.
В салона промените са минимални. Внимателният наблюдател ще открие ново разположение на бутоните на мултимедийната система (между другото , те са по-малко на брой, както и на кормилото). Появил се е седеминчов сензорен екран, както и нова навигация, която изобразява картата на местността в в перспектива. Освен това хечбекът вече има няколко нови цветови решения на каросерията и допълнителни варианти на дизайна на 17- инчовите джанти.
Обновеният хечбек е оборудван с безключов достъп в автомобила и бутон за стартиране на двигателя, асистент при потегляне по наклон, нова система против боксуване CTI, която придава на колелата по-добро сцепление, мониторинг на слепите зони и следени на осевата линия на пътя, фарове против с функция за завиване, както и система за повикване на аварийната служба Citroen Connect Box.
Обновеният модел се отличава далеч по-силно в задната си част: задните светлини са с нова графика с фирмения ефект на Citroen - 3D.
Както и при новия Peugeot 308 с европейска спецификация, в обновения хечбек C4 вече се монтират бензинови трицилиндрови турбомотори от фамилията PureTech и дизелови BlueHDi, отговарящи на нормите Евро 6, както и нова автоматична трансмисия EAT6. Двигателната гама стартира с агрегата PureTech 110 (1,2 л, 110 к.с., 205 Нм), куплиран с механична кутия. С него автомобилът харчи 4,7 л/100 км (в комбинация с гуми с ниско съпротивление при търкаляне).
Вторият двигател - PureTech 130 (1,2 л, 130 к.с., 230 Нм), работи в комбинация с автоматична трасмисия и технология start/stop. Разходът на горивото в този случай е 4,8 л/100 км.
Дизеловият BlueHDi 100 (1,6 л, 100 к.с., 254 Нм) може да бъде както със start/stop, така и без него, а събратът BlueHDi 120 (1,6 л, 120 к.с., 300 Нм) само с икономичната система. И двата агрегата са куплирани с механични трансмисии.
По-малкият мотор осигурява разход на гориво от 3,3 л/100 км, а по-мощният - 3,6 л/100 км. Дизелите са снабдени със селективни катализатори, които отделят азотните оксиди благодарение на впръскване на течността Adblue Adblue – нейният 17-литров резервоар е разположен в задната част на колата и се зарежда чрез гърловина в багажника. Това осугурява пробег от 20 000 км.
nikito_blend
Този Adblue изобщо не е евтин. С него се обезмисля икономията.