Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият двигател на Renault е готов

20.10.2015 13:27
Туит
Новият двигател на Renault е готов

Обновеният двигател на Renault ще бъде готов за Гран при на САЩ. Все още не е ясно обаче дали Red Bull ще се възползва от него.

Renault е единственият производител на задвижващи системи, който не е използвал нито един от наличните си жетони за развойна дейност от началото на сезона. Причината е, че французите се концентрираха първо върху надеждността на базовия двигател от началото на годината и едва след като постигнаха задоволителни нива, пренасочиха усилията си към подобряване на динамичните показатели.

12 бяха жетоните на Renault в началото на годината и "сериозна" част от тях са изразходвани за последния ъпдейт, който включва промени по двигателя с вътрешно горене и турбото. Обновената задвижваща система е преминала успешно тестовете на стенда и ще бъде разположение на Red Bull и Toro Rosso за старта в САЩ. Тъй като и двата тима отдавна са изразходвали максимално позволените от правилника четири единици обаче, е много вероятно да не се възползват от нея заради евентуалните нови наказания.

От Toro Rosso на този етап са категорични, че ще разчитат на старите задвижващи системи. Водещия тим на австрийската компания Red Bull все още обмисля дали да не приеме потенциалните санкции за сметка на по-добрите динамични показатели и успешния финал на сезона.

Много е вероятно потенциалът на новите задвижващи системи да бъде определящ за бъдещата колаборация между Renault и Red Bull. Ако резултатът е значим, ръководеният от Кристиан Хорнър тим може да преосмисли мнението си относно предсрочното прекратяване на договора с Renault. При отказа на Ferrari и Mercedes това изглежда единственият краткосрочен вариант. 

Коментари
comments powered by Disqus