Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият имидж на Citroen Junior

09.02.2010 17:33
Туит
Новият имидж на Citroen Junior

През последните години в Световния рали шампионат се въртят десетина имена, които запълват бройките на заводските пилоти. През новия сезон обаче се наблюдава сериозно раздвижване, като Citroen Junior има най-голяма заслуга за това.

През 2009 г. Citroen включи втори отбор във WRC програмата си, но голяма част от медиите категорично отказваха да следят изявите му. Това не бе и особено изненадващо, тъй като за него караха младата френска звезда Себастиен Ожие и двамата „финансови донори“ Евгени Новиков и Конрад Раутенбах. Ситуацията обаче се промени коренно през 2010 г., защото към Ожие, който набира все по-голяма скорост, се присъедини шампионът във Формула 1 Кими Райконен. Двете звезди на Citroen Junior, както и всички останали WRC пилоти, ще дебютират този уикенд в Швеция, където стартира сезон 2010.

Ожие, който демонстрира феноменално темпо на рали „Монте Карло“ през миналия месец, но за съжаление отпадна заради технически проблем, ще кара за първи път в Швеция. Въпреки това той е оптимист за предстоящия старт. „Напоследък свикнахме да караме в нови състезания“, обяснява шампионът в J-WRC от 2008 г. „Надявам се да покажем на какво сме способни срещу конкуренцията, която винаги е много силна на снежните ралита. Целта ни е да завършим успешно и да продължим с прогреса, който показваме напоследък.“

И въпреки че Ожие е водещият пилот на Citroen Junior, неговият съотборник Кими Райконен ще се радва на много по-голямо внимание. Този уикенд финландецът ще стане първият световен шампион от Формула 1, преквалифицирал се в рали състезател.

„Нямам търпение да стартираме в Швеция“, коментира Кими, който през последния месец завъртя близо 600 км зад волана на C4 WRC, включително и на рали „Арктик“. „Работихме много здраво със Citroen, за да се подготвим за това състезание. Натрупах доста километри и няма причини да се притеснявам. Същевременно знам, че имам да уча много, както и да трупам опит.“

„Целта ми е да дам всичко от себе си зад волана на Citroen C4 WRC. Дебютът ми във WRC е огромно предизвикателство, но всеки един пилот, който се е състезавал на достатъчно високо ниво, успява да поддържа същия ритъм на работа и желание за победа в такива ситуации. Мисля, че вече съм готов да се изправя срещу това ново предизвикателство.“

Рали „Швеция“ стартира в четвъртък вечер със суперспециалния „Карлщад“ в 20:04 (21:04 българско време). Общо 21 етапа и 344,56 състезателни километра очакват екипажите преди финала в неделя по обяд.

Коментари
comments powered by Disqus