Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Jaguar F-Type със задвижване на всички колела

22.10.2014 11:17
Туит

Ще дебютира на автомобилното изложение в Лос Анжелис

Jaguar разширява портфолиото на задвижващите агрегати на F-Type. От 2015 спортистът ще бъде със задвижване на всички колела.

Jaguar F-Type е истинско стопроцентово произведение на изкуството. Но не всеки клиент обича да минава по завоите с приплъзване, защото Jaguar иска да достигне до клиентите, които повече разчитат на добро сцепление в региони със снежни пътища, F-Type ще се предлага от 2015 с опция за задвижване на четирите колела.

Jaguar F-Type AWD с модифициран капак

Jaguar F-Type AWD трябва да дебютира на автомобилното изложение в Лос Анжелис, а при търговците вероятно ще бъде в края на лятото на 2015. Очаква се всички видове двигатели да бъдат със задвижване на всички колела, както за купето, така и за кабриолета. За да може допълнителното разпределение на мощността да достигне до предната ос, очевидно двигателят трябваше да бъде леко повдигнат. Съответно, версиите със задвижване на четирите колела имат малко по-висок капак на двигателя.

Коментари
comments powered by Disqus