Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Lexus RX гастролира на салона в Ню Йорк

02.04.2015 10:47
Туит

Продажбите на автомобила на големите пазари започват тази година

По време на автомобилното изложение в Ню Йорк Lexus представи новото поколение на RX. Автомобилът е напълно преобразен отвън, получава нови опции, но никога не е бил оборудван с турбо двигател.

Оптиката, броните и страничните извивки на каросерията на RX са в стила на кросоувъра NX, който дебютира на световния пазар преди година. За да бъде увеличен визуално моделът, дизайнерите са затъмнили задните стъкла - този ефект е използван за първи път в модел на Lexus.

Кросоувърът е изграден върху предишната платформа, която е претърпяла редица подобрения. В основата на RX е монтирано напълно независимо окачване. Цялата структура в сравнение със своя предшественик е подсилена с цел  по-добро управление. Toп модификацията Lexus RX получава адаптивно окачване AVS. Електрониката самостоятелно следи работата на амортисьорите и променя усилието в зависимост от пътната ситуация.

Сред най-забележителните промени в салона е появата на нова мултимедийна система с екран с диагонал 12,3 инча. Освен това, в новото поколение на автомобила селекторът на автоматичната трансмисия е преместен от централна конзола.

Lexus RX не е получил нови турбо двигатели. Базовата версия на автомобила, както и преди, е оборудвана с 3,5-литров атмосферен V6. Мощността на агрегата е увеличена от 277 на 300 конски сили. Двигателят работи в тандем с нова автоматична осемстепенна предавателна кутия. Нека да припомним, че предишното поколение RX беше окомплектовано с автоматична шестстепенна  предавателна кутия. В топ версиите на кросоувъра може да бъде поръчана хибридна задвижваща система, подробности за която не бяха оповестени. Предшественикът - версията 450h, разполага с бензинов двигател и електромотор с обща мощност от 249 конски сили.

Новият автомобил може да бъде поръчан и с версия F SPORT, която се различава от базовото изпълнение с аеродинамичен бодикит и някои промени в салона и окачването. Системата AVS, която намалява скоростта по наклон, е вече стандарт за RX F SPORT.

Продажбите на новия модел на големите пазари  започват тази година.

Коментари
comments powered by Disqus