Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Lexus RX получи турбо двигател с 228 коня

22.04.2015 10:31
Туит

Оборудван е с четирицилиндров бензинов турбо агрегат с работен обем 2,0 литра

Компанията Lexus представи на автомобилното изложение в Шанхай нова версия на модела RX. Автомобилът носи наименованието 200t F SPORT и е оборудван с четирицилиндров бензинов турбо двигател с работен обем 2,0 литра.

Мощността на новия двигател надвишава 228 конски сили. Агрегатът работи в комбинация с шестстепенна автоматична трансмисия. Той е полеучил интелигентна система с променливо газоразпределение, както и ниско инерционен турбокомпресор.

Известно е, че новото поколение на Lexus RX беше представено на тазгодишния международен автомобилен салон в Ню Йорк. Автомобилът получи напълно променен външен вид, както и нови опции, но до момента никога не е бил оборудван с двигател с турбокомпресор.

Оптиката, броните и страничните извивки на RX са изпълнени в стила на по-новия кросоувър NX, който дебютира на световния пазар преди година. За да изглежда визуално по-голям , дизайнерите на модела са поставили тъмни задни стъкла. Този ефект за първи път се прилага в модел на Lexus.
 
Кросоувърът е изграден върху същата си платформа, която е претърпяла редица подобрения. В основата си RX притежава напълно независимо окачване. Цялата структура в сравнение със своя предшественик е подсилена с цел по-добро управление. Tоп модификацията Lexus RX получи адаптивно окачване AVS. Електрониката самостоятелно следи работата на амортисьорите и променя усилието им в зависимост от пътната ситуация.

Сред най-важните промени в салона е появата на нов 12,3- инчов екран на мултимедийната система. Освен това скоростният лост на новото поколение е преместен от централна конзола. Базовата версия на автомобила, както и преди, е оборудвана с 3,5-литров атмосферен V6. Мощността на този мотор е увеличена от 277 на 300 конски сили.

Коментари
comments powered by Disqus