Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Mercedes V-класа (2014): Ето как изглежда приемникът на Viano

05.12.2013 15:26
Туит

През пролетта на 2014 г. Mercedes ще стъпи на пазара с V-класата, която ще наследи Viano, само че в много по-луксозен вариат.

Три различни цветни нюанса посрещат пътниците в новия Mercedes V-класа. Централен елемент от интериора е добре познатият цветен монитор от Mercedes A-класа, позициониран на видно място на арматурното табло, състоящо се от две части. Стандартно на борда има 17,8-инчов дисплей с гланцирана рамка. Срещу допълнително заплащане пътниците ще могат да се наслаждават и на изцяло стъклен 21,3-инчов екран.

V-класата с операционната система на C-класата

Друг акцент на Mercedes V-класа е главната операционна система, разположена на централната конзола, която също така намира приложение и в новата C-класа на Mercedes. Тук контролерът е комбиниран с мултифункционален тъчпад, с телематична активна функция като на смартфон посредством жестове, или чрез въвеждане на букви и знаци. Тъчпадът с размери 65 х 45 мм е на разположение от оборудването на Audio 20 CD или Comand Online.

Водачът разполага с многофункционален волан с 12 бутона, на кормилната колонка е и лостът за управление на автоматичната трансмисия - Direct Select. На разположение са и други електронни помощници, които улесняват живота на водача на V-класата. Към това ще причислим и една 360-градусова камера, контрол на дистанцията при паркиране, асистент при страничен вятър, както и системата за сигурност Intelligent Drive.

В допълнение към всичко това, новият Mercedes V-класа има модифициран климатик Thermotronic с три различни настройки за вентилация. Ванът разполага и с автоматично регистриране на тунелите посредством GPS-системата, където напълно автоматично превключва в режим на рециркулация. В зависимост от позицията на слънцето, климатичната система разпределя хладния въздух между водача и останалите пътници.

Агресивна фронтална визия 

На първите дизайнерски скици новият Mercedes V-класа се вижда с вертикална радиаторна решетка и тесни фарове, достигащи навътре в калниците. Контурираният преден капак, както и огромната броня, придават на предницата на V-класата почти агресивна визия.

Силно експонираните калници, леко снижаващата се назад линия на прозорците и голямата вдлъбнатина на каросерията характеризират страничния изглед. Отзад новата V-класа разполага с двукрила задна врата. Тук задното стъкло може отделно да се повдига нагоре.

Четирицилиндров дизел с три нива на мощност за V-класата


Моделът ще бъде на пазара с 2,1-литров четирицилиндров дизелов двигател в три мощности (136, 170 и 190 к.с.) и като възможна опция с 4-Matic задвижване на всички колела. Задвижването става посредством 7-степенната Tronic Plus трансмисия, като вероятно ще бъде използвана и новата деветстепенна автоматична такава.

Коментари
comments powered by Disqus