Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Peugeot 208 дебютира на Автосалон София 2015

02.10.2015 14:12
Туит

По време на изложението от 17 до 25 октомври ще се състои официалната премиера на модела у нас

На щанда на София Франс Ауто в зала 4 посетителите ще могат да видят модела с огнения нов цвят Orange Power.
Новият Peugeot 208 e с по-спортен и по-класен дизайн, подчертан от 3D LED задни светлини (стандартно оборудване), оригинални цветове като блестящия Orange Power и нова гама от възможности за персонализация. Гамата е разширена с GT Line и GTi by Peugeot Sport, които подчертават придвижването на марката към луксозния сегмент на пазара. Налично е повече оборудване, което да улесни шофирането в градски условия (Active City Brake, MirrorScreen, камера за движение на заден ход, Park Assist). PureTech и BlueHDi отговарят на най-новия Euro 6 стандарт за вредните емисии, като специално трябва да се изтъкне изключително икономичния двигател 1.6 BlueHDi 100 S&S, който изразходва само 3 л/100 км и отделя само 79 г/км емисии СО2! Именно с този двигател сериен автомобил Peugeot 208 постигна нов рекорд за нисък разход на гориво при пробег на дългo разстояниe, провел се под наблюдението на френската организация UTAC (Технически съюз на автомобилите, мотоциклетите и велосипедите). Бяха изминати 2152 километра с 43 литра дизелово гориво, което представлява среден разход от 2,0 л/100 км. Tози рекорд потвърждава технологичното превъзходство на Euro 6 BlueHDi дизеловите двигатели и техния принос към намаляването на CO2 eмисиите.

Класен екстериорен дизайн с категорична индивидуалност

Новият Peugeot 208 привлича от пръв поглед със своя нов отличителен стил

Отпред, новата броня предлага по-изострени, прецизни и мускулести форми. По-широката радиаторна решетка и по-тънкият й хромиран кант сега са напълно вградени в бронята, сякаш са изваяни като едно цяло. Те подсказват за качеството и здравината, характерни за. Комбинирана с отделните фарове за мъгла, тази нова идентичност трансформира автомобила, придавайки му по-широка, по-динамична позиция на пътя, моментално приканвайки водача да седне зад волана.
Новият стил е подчертан отпред от нови фарове с двуцветна маска, съчетаваща хром и черен цвят, структурирайки светлинния блок за по-динамичен вид, а над него е разположена LED светлинната идентификация, знак за принадлежност и технология. Тези нови фарове се монтират стандартно от второто ниво на оборудване.
Отзад пленяват и изненадват стоповете със своите нови 3D LED нокти. Tехният червен опалов цвят и силно изразен 3D ефект ги превръща в истински технологични бижута. Тези светлини със своите три следи, наподобяващи отпечатък от нокти на лъв, са използвани в цялата гама.

Оборудване от последното поколение

Peugeot 208 бе един от първите автомобили в сегмента, предложил сензорната технология и възможностите за свързаност широко достъпни, със своя голям 7-инчов екран, който се монтира в над 80% от версиите, продадени от лансирането на модела. Той е и един от редките хечбеци в сегмента, който предлага като опцията Park Assist, активна система за подпомагане на паркирането, позволяваща паркирането на автомобила, както и автоматично излизане от паркомясто.
Днес новият Peugeot 208 запазва това лидерство, предлагайки две нови системи, свързвани с градското използване на автомобила: Active City Brake и камерата за движение на заден ход.
Технологията Active City Brake (автоматично спиране в населени места, когато възникне риск от сблъсък) е нова система, която прави възможно избягването на инциденти или намаляване на силата на сблъсъка, ако водачът не успее да реагира, в населени места и при скорост под 30 км/ч.
Камерата за движение на заден ход, предлагаща се като опция от второ ниво на оборудване, използва големия цветен екран и улеснява ежедневното маневриране при паркиране. Този асистент за водача очертава габаритите на автомобила и траекторията му чрез цветни линии, превръщайки маневрирането безопасно и лесно.

Нови ултраефикасни двигатели

•    1,6 BlueHDi: най-добрият дизел на пазара... чисто и просто!
Технологията BlueHDi е потвърдена като най-ефикасната дизелова система за контрол на емисиите, предлагаща се на пазара. Tези нови двигатели, обединяващи най-доброто от дизела с новаторското в сферата на намаляване на CO2 eмисиите и разхода на гориво – всички са под 95 г/км CO2 – и правят 1,6-литровото BlueHDi семейство най-добрите дизелови двигатели на пазара!

С изключение на базовата версия със 75 к.с., всички те са снабдени със системата Stop & Start. В гамата се отличава 1,6 BlueHDi 100 S&S, с който сериен автомобил Peugeot 208 направи 38-часов пробег, изминавайки 2152 км и изразходвайки само 43 литра гориво, което представлява среден разход от 2,0 л/100 км. По този начин новият Peugeot 208 постави абсолютен рекорд за нисък разход на гориво при продължителен пробег за сериен автомобил.

PureTech 3-цилиндровата бензинова технология

След лансирането на атмосферните 1,0 PureTech 68 и 1,2 PureTech 82 двигатели, семейството PureTech 3-цилиндрови двигатели се разширява с въвеждането на версията с турбо компресор 1,2 PureTech 110 S&S. Двигателят 1,2 PureTech спечели наградата „Международен двигател на годината 2015“ в категория 1,0 до 1,4 литра на 17 юни по време на 17-ата церемония „Международен двигател на годината“, организирана от британското издание Engine Technology International в Щутгарт, Германия.

Нови цветове

Гамата от цветове и бои (мат, металик, перлена), налични за новия PEUGEOT 208, е разширена. С богата и разнообразна палитра от 13 цвята, той отговаря на нарастващото търсене от страна на клиентите, които искат разграничаване и ексклузивност.
Новият металик Orange POWER е динамичен и свеж. Със своето живо излъчване, този много модерен и весел цвят блести и придава висока стойност на автомобила и водача.
Към този динамичен цвят сега са добавени два текстурирани цвята с пясъчен ефект, оригинални в своето изпълнение и вид: Ice Grey и Ice Silver. Те са истинска иновация и ясно се разгланичават от предлаганите традиционни бои.
 
Тези цветове предлагат няколко предимства:

    Те са отличителни и с високо качество. Благодарение на техния сатенено-матов ефект, те подчертават линиите на автомобила, подсилвайки динамиката и модерността на новия Peugeot 208. Тъй като те играят със светлината, тези цветове реагират остро на нейните промени, за разлика от матираните цветове, които обикновено изглаждат извивките и прикриват формите;
    Тяхната структура, която е леко зърнеста на допир, веднага създава впечатление на здрав и защитен автомобил. Те са по-устойчиви на атмосферните условия и по-лесни за поддръжка в сравнение с конвенционалните мат бои, предлагайки добра устойчивост на микро-драскотини, като поемат често миене – с пароструйка или с въртящи се ролки (без пастиране);
    тези отличителни цветове, обикновено предлагащи се за малки по обем, лимитирани серии, или като много скъпа опция, ръчна изработка (в размер до 6000 евро!), сега станаха достъпни с цена, която е идентична с перлената боя. В Европа цената е под 800 евро, което е със 180 до 200 евро повече спрямо металик боята.

Коментари
comments powered by Disqus