Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият S Tronic на Audi

20.03.2008 11:03 1
1
2571830515
Туит

Баварската компания представя своята последна разработка - 7-степенна трансмисия с два съединителя. S Tronic, която ще се присъедини към шестстепенната DSG, Multitronic, Tiptronic и R Tronic, е сериозна стъпка напред в технологично отношение, тъй като понижава разхода на гориво и оптимизира ускорението.

S Tronic понася не повече от 550 Нм максимален въртящ момент и може да се куплира с двигатели, чиято скорост не превишава 9000 оборота в минута. Ето защо тя не успява да се класира в най-бързото комби от Инголщат RS6, което възлага отговорната задача на шестстепенен Tiptronic.

Новата директна трансмисия използва два съединителя и превключва към следваща предавка преди освобождаването на предишната. Ефектът от този начин на функциониране е перманентна тяга и по-плавно разгръщане на мощността. S Tronic може да работи както в нормален, така и в спортен режим, като при втория вариант се оперира с планките от волана.

През настоящата 2008 година с новата трансмисия ще бъдат оборудвани няколко топмодела (с надлъжноразположен мотор) на марката с четирите преплетени пръстена.
Коментари

BMW_fan
M-DCT...

comments powered by Disqus