Баварската компания представя своята последна разработка - 7-степенна трансмисия с два съединителя. S Tronic, която ще се присъедини към шестстепенната DSG, Multitronic, Tiptronic и R Tronic, е сериозна стъпка напред в технологично отношение, тъй като понижава разхода на гориво и оптимизира ускорението.
S Tronic понася не повече от 550 Нм максимален въртящ момент и може да се куплира с двигатели, чиято скорост не превишава 9000 оборота в минута. Ето защо тя не успява да се класира в най-бързото комби от Инголщат RS6, което възлага отговорната задача на шестстепенен Tiptronic.Новата директна трансмисия използва два съединителя и превключва към следваща предавка преди освобождаването на предишната. Ефектът от този начин на функциониране е перманентна тяга и по-плавно разгръщане на мощността. S Tronic може да работи както в нормален, така и в спортен режим, като при втория вариант се оперира с планките от волана.
През настоящата 2008 година с новата трансмисия ще бъдат оборудвани няколко топмодела (с надлъжноразположен мотор) на марката с четирите преплетени пръстена.
BMW_fan
M-DCT...