Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият шеф на АвтоВАЗ е французинът Никола Мор

15.03.2016 13:58
Туит
Новият шеф на АвтоВАЗ е французинът Никола Мор

Наследникът на Бо Андерсон ще трябва да решава редица проблеми

Ръководството на Alliance Rostec Auto BV, съвместно с предприятието Ростех  и Renault-Nissan, назначиха нов председател на завода в Толиати французина Никола Мор, който по-рано е бил начело на румънската марка Dacia, се казва в съобщение за пресата. Наследникът на Бо Андерсон ще трябва да решава редица проблеми, включително увеличаване на пазарния дял на марката, излизане на завода от губещата ситуация, дори и реализиране на печалба, да бъде подобрено качеството на продукцията, както и приемане на разумна социална политика спрямо персонала.

В структурите на алианса Renault-Nissan 55-годишният Никола Мор работи от октомври 2000 г., когато е назначен за директор по доставките на компоненти и аксесоари на Renault. В периода до 2006 г. той заема ръководни позиции в отделите по качеството, доставките и производството на френската компания.

От 2006 до 2008 г. Мор е директор на завода за двигатели на Dacia. Накрая, през 2014 г., топ мениджърът е назначен за изпълнителен директор на Renault в Румъния и в същото време заема поста на президент - генерален директор на компанията Dacia SA.

Оставката на бившия президент на АвтоВАЗ Бо Андерсон стана известна на 7 март, когато компанията Alliance Rostec Auto BV пусна съответното изявление. Срокът на тригодишния договор с Андерсон изтича през декември 2016 г., но съвместното управление на предприятието прие предсрочно оставката на генералния директор.

Както уточни шефът на Ростех Сергей Чемезов, една от основните грешки на Андерсон е ориентацията към чуждестранни доставчици на компоненти. Според него това е довело до загуби на автомобилния производител. Той обясни, че Андерсон, намиращ се на този пост,  е "тръгнал по най-лесния начин", като не подписва договори с руски производители, а с доставчици от компаниите Renault и Nissan. Освен това действията на Андерсон са довели до нарастване на напрежението сред персонала с непрекъснатите съкращения и свиването на производството на завода. Официално бе съобщено, че Бо Андерсон ще управлява компанията до 4 април, като се предполага , че през следващите три седмици, той ще предаде архивите на неговия приемник Никола Мор.

Коментари
comments powered by Disqus