Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият шеф на BMW се отказва от проекта Z2 в полза на Mini

17.06.2015 11:57
Туит
Новият шеф на BMW се отказва от проекта Z2 в полза на Mini

Решено е да бъдат запазени сили и ресурси за развитието на нови кросоувъри

Назначеният наскоро председател на Съвета на директорите на BMW Group - Харалд Крюгер, заедно с директора на научните изследвания и развитието Клаус Фрьохлихом спряха работата по проекта на сравнително достъпния роудстър Z2. Според добре информирани източници  мениджърите на марката са решили да запазят сили и ресурси за развитието на нови кросоувъри, чието търсене непрекъснато се разраства, а на спортните автомобили - не.

Предполагаше се, че роудстърът Z2 ще бъде построен върху модулната платформа  UKL с предно предаване и ще получи широка гама от три- четирицилиндрови бензинови двигатели и (от 136 до300 к.с.), както  и дизелови агрегати.

Ако въпреки всичко този компактен открит автомобил се появи на пазара, замислен първоначално някъде през 2016 г., ще струва около 25 000 -28 000 евро.

В същото време разработването в партньорство с Toyota на един друг роудстър - BMW Z5 (наследник на Z4), е в разгара си. Според плана на компанията моделът трябва да излезе между 2017  и 2020 г.

Между другото, това събитие е вторият косвен намек за предстоящо превръщане на концепцията за Mini Superleggera Vision в сериен автомобил. Първо изтекоха патентните скици на модела. Роудстърът Z2 трябва да е дълъг малко повече от четири метра и ще се конкурира със Superleggera. Истина е, че в момента няма окончателно решение за съдбата на родствения модел с емблемата на Mini. Но след отказа на роудстъра Z2 , шансовете Superleggera Vision да стане сериен нарастват.

Коментари
comments powered by Disqus