Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Sin R1 ще се продава в Европа през есента

15.07.2015 11:34
Туит

Супер автомобилът е плод на въображението на българския бизнесмен, инженер и пилот Росен Даскалов

Британската компания Sin Cars, която върви по стъпките на малките фирми, като Spania GTA, Arrinera или   SCG, обеща да покаже окончателната версия на своя супер автомобил Sin R1 пред широката публика през септември във Франкфурт. Моделът в техническо отношение е почти идентичен с R1 GT4, който вече участва в няколко състезания от европейската серия GT4. Той прилича на по-ранния пътен вариант R1, който бе представен през миналата година. Междувременно дизайнът и двигателят са доработени.

Дължината на супер автомобила е 4830 мм,  междуосието – 2760 мм, широчината – 2000 мм, а височината - 1285мм.

Компанията има британски офис и производствена площадка в България. Производителят получава помощ от няколко индустриални партньори, един от ключовите между тях е английският ProFormance Metals - специалист по сплави и конструктивни пластмаси. От мъгливия Албион пък компанията Tracksport подготвя автомобила за различни състезателни серии.

Каросерията е изработена традиционно за проекти с малки серии на производство: панелите от въглеродни влакна са монтирани върху стоманено тръбно шаси.

В базовата версия на купето е монтиран т. нар Crate Engine: двигател GM V8 6.2 LS3 с 430 конски сили. Срещу доплащане компанията може да вгради в моторния отсек осемцилиндров LS7 7.0 с 530 конски сили или компресорен двигател V8 6.2 LS9 двигател с мощност 650 конски сили. Моторите работят в комбинация с шестстепенна секвенциална трансмисия на австралийската компания Albins с пера за превключване на предавките (по поръчка може да бъде монтирана и обичайна механична предавателна кутия) и диференциал с ограничено приплъзване.

Масата на базовата версия е 1200 кг. Ще бъде предложена и олекотена версия R1 RS с 50 кг, която се отличава с редица части и оборудване.

Доработеният автомобил е оборудван с нови ABS и тракшън контрол, седалки Recaro, климатик, вграден в централната конзола седеминчов дисплей, ново мултифункционално кормило.

Цената на новия автомобил все още не е обявена.

Каталожната максимална скорост на супер автомобила е 300 км/ч, а ускоряването от 0 до 100 за базовата версия е 3,1 секунди. Още през това лято автомобилът ще бъде пуснат в лимитиране серия. На пазара в Европа ще се появи през есента, малко след автомобилното изложение във Франкфурт.

 

Коментари
comments powered by Disqus