Двигателната гама е адаптирана в съответствие със стандарта за вредни емисии Евро 6
Toyota пуска на пазара обновения Auris. Заедно с леките визуални ретуши, палитрата двигатели и интериорът също са претърпели развитие.
В салона са използвани нови материали, ново е оформлението на арматурното табло, включващо сензорни елементи, 7-инчов тъчскрийн и нов 4,2-инчов TFT цветен дисплей. Модифицирани са окачването и кормилната система, оптимизирани са комфортът на управлението и обратната връзка. Взети са и необходимите мерки за намаляване нивото на шума в купето.
Задължителна беше и адаптацията на гамата двигатели в съответствие със стандарта за емисии Евро 6. Изцяло новият 1,2-литров турбо двигател с директно впръскване заменя 1,6 литровия бензинов двигател за територията на Германия. Малкото турбо генерира 116 к.с. и 185 Нм, то позволява на Auris да спринтира за 10,1 секунди от 0 до 100 км/ч и вдига максималната скорост до 200 км/ч. Средният разход е определен на 4,8 литра. 2,0-литровият турбо дизелов също ще бъде заменен с 1,6 литров двигател, генериращ 112 к.с. и 270 Нм. Той ускорява Auris за 10,5 секунди от 0 до 100 км / ч. Максималната скорост е 190 км/ч, а средният разход на гориво – 4,2 литра. 1,4-литровият дизелов е изцяло ревизиран. Той осигурява 90 к.с. и 205 Нм. При необходимост Auris с двигателя 1,4 D-4D ускорява за 12,5 секунди от 0 до 100 км/ч и достига максимална скорост от 180 км/ч. Разходът на гориво възлиза на 4,0 литра.
Запазени ще бъдат 1,33-литровият бензинов с 99 к.с. и 128 к.с., както и 1,8-литровият със 136 к.с.
Предната и задната част са претърпели дискретни визуални ретуши. Новото в Auris е и пакетът "Toyota Safety Sense", който обединява системата Pre-Collision и асистента за поддържане на пътното платно. Нови са и асистентите за дълги светлини и разпознаване на пътните знаци.