Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Toyota Prius IV: По-малко емисии, повече емоции

10.09.2015 10:50
Туит

Кръстник на новия облик е моделът с горивни клетки Mirai

Toyota пуска четвърто поколение на хибридния модел Prius. Той ще има по-малък разход, но предлага значително повече удоволствие от шофирането. Новият Toyota Prius дебютира на IAA във Франкфурт.

Всъщност новият Toyota Prius би трябвало отдавна вече да е готов, но с преместването на хибридния модел върху новата модулна платформа на концерна TNGA, графикът се промени. Новото издание на Prius дебютира на 8 септември 2015 в Лас Вегас. Сега ще бъде представено пред европейската публика на IAA. Визията на най-новото поколение на Toyota Prius е много пленителна, прилича повече на седан. Знае се, че кръстник на новия облик е моделът с горивни клетки Mirai.

Разбира се, дизайнът на Prius е омекотен, дори все още да е твърде необичаен. Той си остава верен на клинообразната форма. Предницата е със стандартните LED фарове. Отличителният белег на задната част е контурният ръб на багажника. Новият Prius е с шест 6 см по-дълъг, 1,5 см по-широк и с около 2 см по-нисък от своя предшественик. Той ще предложи повече пространство в интериора и по-голяма багажник.

Новият Toyota Prius IV става по-лек 

В сравнение с настоящия модел, новата технологична платформа на Toyota Prius IV ще намали теглото с около 50 килограма и ще го направи по-стегнат. Сърцето на Prius си остава пълното хибридно задвижване, което в новото издание беше изцяло преработено, за да бъде повишена ефективността и намалено теглото. Благодарение на това двигателят вече работи с коефициент на ефективност над 40% , тук Toyota показа най-добрата стойност. Останалите компоненти на хибридното задвижване са по-компактни и новопозиционирани. Новата никел-метал хидридна батерия е по-компактна и също така има значителни подобрения по отношение на зареждането. За подобряване на динамиката новият Toyota Prius е заложил на нови двойни носачи на задната ос. "Следващият Prius ще носи повече удоволствие при шофиране", това заяви шефът на развойната отдел Като, в интервю пред auto motor und sport.

Новият Prius обаче е станал още по-сигурен. Благодарение на новата платформа Prius може да се възползва от системата за сигурност на Toyota Safety Sense, която наред с другите неща предлага и предупреждение при напускане на лентата на движение и асистент за дълги светлини, както и адаптивен темпомат, базиращ се на радарен контрол и системата за безопасност Pre-Crash Safety за разпознаване на пешеходците.
Интериорът на новия Toyota Prius остава с централно разположен инструментариум, монтиран върху таблото, който е подсилен с допълнителни дисплеи. Голям екран доминира в средата. Лостът за автоматичната трансмисия е разположен на ниво арматурно табло.

Toyota все още не е обявила конкретни стойности по отношение разхода на гориво, както и технически характеристики.

Коментари
comments powered by Disqus