Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият V8 на Bentley разполага с 507 коня

12.12.2011 15:14
Туит

Четирилитровият V8 на Bentley генерира 507 к.с. максимална мощност и пиков въртящ момент от 660 Нм. Той ще бъде представен на автосалона в Детройт при моделите Continental GT и GTC.

Екипът от Крю е работил успоредно с инженерите на Audi по развойната дейност за новия двигател, който е оборудван със система за деактивация на четири от цилиндрите. Благодарение на нея купето Continental GT и кабриолетът GTC могат да изминат 800 километра с един резервоар. Какъв точно е разходът и колко са емисиите CO2 обаче ще стане ясно едва по време на официалната премиера в Детройт.

Директното впръскване, лагерите с по-ниско съпротивление на търкаляне, оптимизираният температурен мениджмънт, системата за рекупериране на спирачната енергия и новото турбо гарантират не само отлична ефективност, но и впечатляваща динамика. При 6000 об./мин максималната мощност достига 507 к.с., а въртящият момент от 660 Нм е наличен в диапазона от 1700 до 5000 об./мин. Комбинацията с новата осемстепенна автоматична трансмисия на ZF позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 5 секунди при максимална скорост от 290 км/ч.

Новият двигател ще се монтира в Continental GT и GTC, но няма да замести 6-литровия W12, а ще се предлага успоредно с него. Двата модела ще се отличават от по-мощните си събратя по черната радиаторна решетка с хромирана лайстна, червената емблема на Bentley, трите въздуховода на предната броня и двата двойни накрайника на изпускателната система. 20 цоловите колела са стандартни, но в списъка с опциите попадат новите 21-цолови с шест спици и лаково покритие Diamond Black или Diamond Silver.

Коментари
comments powered by Disqus