Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Volkswagen Golf ще стане по-икономичен

28.10.2014 14:54
Туит
Новият Volkswagen Golf ще стане по-икономичен

Осмото поколение няма да има значителни външни изменения

Независимо от това, че актуалното поколение на Volkswagen Golf се появи преди две години, в компанията вече готвят наследник на бестселъра. Автомобилът няма да получи значителни външни изменения, което би могло да прогони консервативните почитатели на марката.

С новото си поколение Volkswagen Golf ще стане по-икономичен и по-екологичен. Той ще бъде построен на модернизирана платформа MQB и ще получи редица нови системи за безопасност. За намаляване на разхода на гориво ще бъдат използвани система старт-стоп, система за отключване на цилиндрите и седемстепенна трансмисия DSG.

В двигателната гама ще попаднат бензинови агрегати с работен обем 1,0, 1,2, 1,4 и 1,8 литра и дизелови двигатели с работен обем от 1,4 до 2,0 литра. Диапазонът на мощността на моторите е от 105 до 190 конски сили.

Освен това Volkswagen Golf може да получи и „гореща” версия R с дизелов мотор. Под капака на автомобила предвиждат да монтират 2,0-литров мотор с две турбини от Passat. В момента в компанията обсъждат производството на дизелова версия на GolfR.

Коментари
comments powered by Disqus