Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Volvo Power битурбо двигател с 450 к.с.

08.10.2014 10:01
Туит
Новият Volvo Power битурбо двигател с 450 к.с.

Беше представен на 23-тия колоквиум за автомобилни и двигателни технологии в Аахен

Шведският автомобилостроител Volvo продължава да обогатява двигателната си палитра. Най-новият и най-мощният наследник на новото семейство четирицилиндрови двигатели е двулитровият битурбо бензинов с мощност от 450 к.с.

Новият двигател беше представен на 23-тия колоквиум за автомобилни и двигателни технологии в Аахен. От техническа страна шведите атакуват със съвсем нови оръжия. За да могат да се гарантират 450 к.с., Volvo включва паралелно два турбокомпресора, които се захранват със сгъстен въздух от електронно управляем турбокомпресор. Горивото се инжектира с дуална помпа за гориво с налягане 250 бара. Така шведите искат да предложат висока максимална мощност и добро комуникация, с което да елиминират добре познатата турбо дупка.

Стойностите на въртящия момент шведите все още не са обявили, както  кога и конкретно в кой модел новият двигател ще намери приложение. Най-мощната версия на Biturbo досега генерираше 320 к.с. и 400 Нм въртящ момент.

Коментари
comments powered by Disqus