Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият VW Phaeton ще бъде базиран на Audi A6 или A8

18.06.2010 11:48
Туит

Следващата генерация на VW Phaeton ще бъде съобразена изцяло със спецификите на пазара в САЩ и Китай. Компанията вероятно ще се откаже от опитите си да пробие в Европа с този модел.

VW имаше амбиции да се конкурира със седмата серия на BMW и S-класата на Mercedes през 2002 г., когато лансира модела Phaeton. В последствие обаче се оказа, че луксозната лимузина отстъпва сериозно на основните си съперници, което е и причината все още да няма ново поколение, а единствено два фейслифта. По всяка вероятност германците ще се откажат окончателно от европейския пазар и ще се концентрират върху продажбите в Китай и САЩ, ето защо предстоящата втора генерация на VW Phaeton ще бъде съобразена именно с желанията на тамошните клиенти.

„Няма спор по този въпрос, Phaeton трябва да се върне в Америка“, коментира пред Autocar вътрешен източник от компанията. „Предвидено е за следващата версия. Автомобилът ще бъде много повече американски“. Това по всяка вероятност означава, че габаритите на новия модел ще нараснат, а цялостната стилистика ще бъде далеч по-предизвикателна на фона на сдържания дизайн на настоящия модел.

VW все още обмисля коя платформа да използва за следващата генерация на Phaeton. Най-голям шанс има удължената версия на Audi A6, която се предлага на пазара в Китай. Не е изключено обаче и ASF платформата на A8 да влезе в употреба. „Всички възможности са пред нас“, коментира източникът на Autocar.

По всяка вероятност двигателната гама няма да се променя на първо време. Очаква се и хибридна версия, като тя може да бъде заимствана директно от новия Touareg.

Коментари
comments powered by Disqus