Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ново Mini, нови двигатели: Както с три, така и с четири цилиндъра

02.10.2013 15:26
Туит

Mini изнесе първите данни за новите двигатели в новото поколение свои автомобили. Първоначално трите и четирите цилиндъра ще генерират до 192 к.с. В следващ етап ще има и по-мощни двигатели.

Всички нови Mini двигатели са със система за директно впръскване на горивото и турбокомпресор. Бензиновите двигатели имат допълнително променливо регулиране на газоразпределението. При това всички двигатели отговарят на стандарта за вредни емисии Евро 6.

Новото Mini стартира с 1,5-литров трицилиндров бензинов двигател със 136 к.с. и 220 Нм въртящ момент. В Overboost режим могат да се достигнат дори 230 Нм. Новият четирицилиндров двулитров двигател доставя 192 к.с. и 280 Нм (в Overboost режим: 300 Нм). Новият трицилиндров турбодизелов двигател идва с 1,5 литра обем, 116 к.с. и 270 Нм.

Mini с още по-скъпа платформа 

Новите двигатели ще бъдат комбинирани с нови ръчни и автоматични трансмисии, оборудвани със старт-стоп система.

За първи път в Mini ще бъдат използвани и електронно управляеми амортисьори. Стилът на изпълнение може да бъде предварително избран - комфортен или спортен. Предстои воланът да получи електромеханично управление, което може да се комбинира с паркинг асистент. За осигуряване на по-голяма безопасност при сблъсък с пешеходци капакът на двигателя е пиротехнически активен.

Коментари
comments powered by Disqus