Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ново рекламно послание от Opel

13.12.2007 13:12
Туит
Ново рекламно послание от Opel

Немският автомобилостроител от Рюселсхайм ще замени актуалния си слоган с лаконичното "Discover Opel (Oткрий Opel)".

Маркетинговият директор на Opel Ален Висер обяви смяната на старото "Свежи идеи за по-съвършени автомобили" с краткото "Discover Opel". По думите на Висер преминаването към новия слоган ще се осъществи в рамките на първото тримесечие на 2008 година и ще струва на компанията приблизително колкото въвеждането на нова моделна линия на европейския пазар.

Промяната на марковия имидж цели подчертаването на някои чисто емоционални аспекти, играeщи важна роля при вземането на решение за покупка. Първият модел, в чиято маркетингова стратегия ще бъде заложена новата концепция, е наследникът на Vectra, който ще се казва Insignia.

Коментари
comments powered by Disqus