Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ново шаси за Марк Уебър

07.07.2010 10:09
Туит

Марк Уебър ще получи ново шаси за британската Гран при след катастрофата във Валенсия преди две седмици.

В 10-ата обиколка на европейската Гран при Уебър удари Хейки Ковалайнен (Lotus), излетя във въздуха, приземи се по таван и спря в предпазните заграждения на завой номер 17. Катастрофата наистина бе много тежка, но за щастие австралиецът се отърва невредим, като единствените поражения бяха по автомобила. Той може да бъде възстановен, но екипът на Red Bull е предпочел шасито с номер 4 да остане резервно, а Марк да получи това с номер 3 за Гран при на Великобритания, информира Autosport. Именно от този автомобил бе недоволен Себастиен Фетел, което стана и причината той да го замени след Гран при на Монако.

22-годишният германец публично изрази недоволството си от поведението на своя автомобил след надпреварата в Княжеството и за старта в Турция Red Bull му предостави шасито с номер 2. „Оплаквах се през последните няколко състезания, тъй като не се чувствах добре (в този автомобил)“, коментира тогава Фетел. „За щастие в неделя вечер (след надпреварата в Монако) все пак решихме да сменим шасито, за всеки случай, за да се опитаме да открием какво не е наред. Това обяснява много неща, а и същевременно открихме, че наистина има някои проблеми.“

Екипът на Red Bull анализира състоянието на болида и след съответните корекции по него ще го предостави на Марк Уебър. Именно този автомобил спечели Гран при на Малайзия (Фетел), като според британското издание проблемите по него не са производствени, а са следствие от употребата му.

Коментари
comments powered by Disqus