Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новости при BMW M5

15.05.2013 11:58
Туит

С помощта на малък фейслифт BMW отново насочва вниманието към спортния седан М5

Топмоделът на петата серия - M5, също ще бъде засегнат от фейслифта, насрочен за лятото. Технически проблем на конфигуратора при BMW неволно разбули M-модела.

В публикуваните погрешка снимки се вижда, че решетката на радиатора е с по-масивни вертикални ребра и променено М - лого, подобно на това при М6. Предните фарове и задните светлини имат промяна във вътрешната конфигурация.

Задвижващият агрегат - 4,4-литров битурбо V8, генериращ 560 к.с. и 680 Нм въртящ момент, остава недокоснат. За разлика от турбодвигателите на останалите серии, които ще бъдат преустроени в Евро 6, битурбото си запазва категоризацията Евро 5.

Интериорът също е подложен на някои промени. Старият спортен волан отстъпва на нов филигранен вариант. Най-новото поколение на i-Drive системата сега работи с Touchpad, който прави възможно въвеждането на данни с едно докосване на екрана. Декоративната лайстна на централния екран също е новост в оформлението.

Коментари
comments powered by Disqus