Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото Audi Q5 (2016): Тайният прототип на SUV

22.03.2016 09:32
Туит

Цените на обновения кросоувър ще започнат от около 31 000 евро

В средата на 2016 г. Audi пуска на пазара новото Q5, нашите ловци на прототипи успяха да уловят в обектива си второто поколение на кросоувъра. Audi предлага първото поколение на Q5 от 2008 година насам. Новият модел тръгва към нас след малко ревизиране.

Новото Audi Q5 олеква със 100 килограма

Дизайнерското студио на Q6 E-Tron Quattro направи пръв преглед на дизайна на новото Audi Q5 на изложението IAA, с малко въображение човек може да си помисли, че току-що представеното Audi Q7 изглежда малко.
Това изобщо не би създало технически проблем, защото, подобно на всички модели на новото Audi A4 и Q7, Q5 също се базира на разширената модулна надлъжна конструкция(MLB Evo).  Разбира се, миксът от високоякостни стомани и алуминий няма да успее да намали теглото, както при големия брат с 325 кг, но въпреки това новото Audi Q5 тежи със 100 кг по-малко. В зависимост от двигателя и задвижването теглото на Q5 от първото поколение се движи в диапазона между 1795 и 1995 кг, а дължината му е нараснала с около 12 см и вече е  4,75 м.

Опция от матрични светлина за Q5

Когато в средата на 2016  Audi Q5 с предно и задвижване на всички колела слезе от поточната линия на мексиканския завод на VW в Сан Хосе Чиапа, компактният SUV ще грабва с гигантска триизмерна решетка, обрамчена от тесни фарове. Непосредствено под фаровете, които могат евентуално да бъдат оборудвани с LED Matrix-светлини, изплува огромна престилка. Контурираният преден капак води погледа към задната част, гнездата на калниците са уширени, две гънки се простират до задната част. Отзад покривът е наклонен и завършва с малък спойлер. За разлика от линията на покрива, очертанието на прозореца леко се качва нагоре и така придава на новото Audi Q5 повече динамика.

Audi ще пусне Q5 също и като RS Q5

Апропо, динамика: под капака на двигателя за пръв път задвижващият агрегат е плъгин хибрид, който съчетава задвижването на всички колела в E-Quattro. Тази техника беше монтирана в студията Audi Allroad Shooting Brake и представена на автомобилното изложение в Детройт през 2014- тя комбинира един мощен 292 к.с. 2,0 TFSI с два електрически мотора на предната и съответно на задната ос. Отпред електрическият двигател предоставя мощност от 40 кВт, а на задната ос 85 кВт, при което двулитровият бензинов на Audi Q5 ще генерира 252 к.с. .

Иначе Audi използва познатите четири- и шестцилиндрови двигатели в SUV-а, а по-късно ще стартира и с SQ5 TDI. Той вероятно ще генерира доста повече от сегашната 313 к.с., възможно е дори да закове 330 к.с. Audi би могъл също да пренесе успеха на RS Q3 на Q5.

Интериорът на Audi Q5 също се базира на Q7, както и на други модели. Операционната концепция е от новото А4, срещу допълнително заплащане се предлага и виртуален кокпит, познат от ТТ. Интегрирането със смартфон е същото като при големия брат Q7, на борда има и навигация MMI плюс.

Цените за новото Audi Q5 ще започнат от около 31 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus