Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото окачване на Citroen е причина за силното темпо на Себ и Мико във Финландия

10.08.2012 12:21
Туит
Новото окачване на Citroen е причина за силното темпо на Себ и Мико във Финландия

Новото окачване на DS3 WRC е причината Citroen да има такова надмощие над Ford по време на рали „Финландия” миналия уикенд.

Льоб записа третата си победа във Финландия, а бившият пилот на Ford Мико Хирвонен завърши само на 6,1 секунди зад него. Настоящите представители на Синия овал Яри-Мати Латвала и Петер Солберг така и не получиха шанс да се борят за първото място и в крайна сметка останаха на трета и четвърта позиция. Причината за това се крие в новото окачване на Citroen DS3 WRC, споделя Ксавие Местелан-Пинон за британските ни колеги от Motorsport News.

„Направихме голяма промяна по отношение на амортисьорите. За първи път от 11 години има толкова съществена промяна, за първи път WRC автомобил на Citroen използва такава конфигурация. Xsara, C4 и DS3 (предишната версия) са различни”, коментира техническият ръководител на Citroen.  

„Най-голямата промяна засяга резервоарите за масло на амортисьорите, които преди бяха в горната му част, а сега вече са долу. Работим по тази концепция от близо година и определено мога да кажа, че това е благодарение на Мико, който дава подобни идеи. Има различен подход, различни от нашите идеи. За нас това е напълно нов дизайн, нещо, което екипът на Citroen Racing проектира сам.”

И Хирвонен, и Льоб не дават подробности около променения дизайн на DS3 WRC, който във Финландия е бил и с нови задни носачи, но и двамата са много доволни от поведението на своя автомобил, обяснява още Местелан-Пинон.

„Обикновено във Финландия Citroen изостава спрямо Ford със секунда на всеки етап, но този път беше обратното. Така че, да, много сме доволни”, завършва техническият ръководител на Citroen, който е потвърдил още, че неговият екип работи по аналогична версия на окачването за асфалт.

Коментари
comments powered by Disqus