Авторитетен всъдеход под код JL ще стане правоприемник на легендарните Willys
Моделът на 2018 представя най-новото поколение на Jeep Wrangler. Ние първи уловихме прототипа. Традиционалистите могат спокойно да си отдъхнат: Джипът си остава Jeep.
Land Rover е подвластен само на нови идеи, поради което интересът към Defender беше забравен. С AMG версиите на G-модела Mercedes спечели толкова много пари, че вече отпадна интереса към "работния модел " - G. От доста години Toyota продава якия J7 по цял сят, но не и в Европа. Nissan префасонира Patrol в луксозен кръстосвач, който вече не се предлага при нас. Забравили ли сме още някой?
Става тясно за феновете на яките всъдеходи с неразрязан преден мост, в ерата на кросоувърите и SUV автомобилите, които благодарение на стратегическите платформи и уеднаквените части носят на производителите изгодни маржове. Jeepфеновете все повече се тревожат за бъдещето в момента, тъй като през есента на 2017 за модел на 2018 година официално ще бъде представено новото поколение на Jeep Wrangler. Дали и него ще го сполети същата съдба, като бившите му конкуренти.
Напротив, първият прототип на Wrangler, който уловихме в обектива, бие отбой. Авторитетен всъдеход под продуктовия код JL ще стане правоприемник на легендарните Willys.
Jeep Wrangler 2018
Върху платформата на прототипа се извисява сегашната каросерия на Jeep Wrangler, чийто отличителен силует е очевиден и безспорен, дори американска броня ясно се откроява под камуфлажа. Много по-интересно е в приземния етаж, където се открива новата, видимо малко по-елегантна рама на следващия Jeep Wrangler. Това навява много заключения, първото е, че и този Jeep Wrangler е изграден върху решетъчна рама, върху която е закрепена каросерията.
Горещите привърженици на офроуд ще харесат най-вече снимките на профила на прототипа. В предната част, ясно се открояват два надлъжни лоста на независимото окачване: от което става ясно, че има неразрязан преден мост. Задният неразрязан мост на прототипа се вижда много ясно на снимките на прототипа.
Нов четирицилиндров с 300 к.с.
Впечатляващ е и поразително големият заглушител разположен директно в кърмата. Новият Jeep Wrangler идва с ревизирани двигатели. Носят се слухове за един двулитров турбо бензинов двигател с 300 к.с., като допълнение на познатия двигател V6, който наскоро бе преработен и трябваше да стане основен двигател. Освен това Fiat-Chrysler възнамерява да предлага в бъдеще Jeep с дизелов двигател също и на американските купувачи, с което да задоволи най-големия пазар за Wrangler.
Спрягат се две осемстепенни автоматични трансмисии, бензиновите двигатели ще получат скоростната кутия Chrysler 850RE, докато дизеловите - автоматичната ZF (8HP75). Предполага се, че в допълнение към откритите версии офертата ще съдържа и една напълно затворена стоманена каросерия, която ще редуцира теглото.
Съществува изцяло изключване на темата алуминиева каросерия по образец на Ford F150. Това беше потвърдено от главния изпълнителен директор на Fiat-Chrysler - Серджо Маркионе. Обявен е и пикап, освен това занапред ще има къси версии с три и дълги с пет врати.
Сега вече може да се диша спокойно: Легендата е жива. И да се чака: до стартирането на продукта през есента на 2017 , ние сигурно ще „уловим“ още някой друг прототип.