Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото поколение на Porsche 911 ще бъде хибрид

15.09.2015 10:29
Туит

Компанията предприема тази стъпка поради по-строгите изисквания към емисиите на вредни вещества

Немската компания Porsche е започнала разработката на новото поколение на спортния автомобил 911. Той ще получи хибридна задвижваща система и ще излезе на пазара през 2018 г., твърди Autocar, като се позовава на шефа на моделната гама 911 Ерхард Месле.

Според топ мениджъра компанията е принудена да предприеме тази стъпка поради по-строгите изисквания към емисиите на вредни вещества. Освен това Месле подчерта, че Volkswagen Group разполага с всички технологии, които по нищо не отстъпват от Tesla.

По-рано директорът на спортния отдел на Porsche Франк Стефан Валицер заяви, че  първата хибридна задвижваща система ще бъде монтирана на Carrera 4 с четири двигателни колела. Топ мениджърът каза още, че електрическият мотор ще върти предната ос, а бензиновият ще задвижва задните колела.

На свой ред шефът на изследванията и развитието на Porsche  Волфганг Хатц каза, че вместо двигател с турбокомпресор хибридният Porsche 911 ще получи атмосферен двигател. Според него в резултат на използването на хибридна система ще се увеличи теглото на новия модел, но това ще бъде компенсирано от по-високата мощност на спортния автомобил.

Известно е, че през септември 2015 г. Porsche разсекрети актуализирана версия на спортния автомобил 911 Carrera - един от най-популярните модели на марката. Рестилизираният автомобил получи промени във външния вид и по-мощен двигател с турбокомпресор. Световната премиера на новия модел се състоя днес във Франкфурт.

Спортният автомобил Porsche е оборудван с двигателна гама с мощни двигатели. Базовата версия на Carrera има турбо мотор с 370 к.с. Версията Carrera S версия се задвижва от компресорен  двигател с 420 конски сили. И двата двигателя са с 20 к.с. по-мощни, отколкото преди обновяването на модела. Въртящият момент е увеличен съответно до 450Нм  и 500 Нм. В сравнение с досегашната версия Porsche 911 Carrera е станал с 12% по-икономичен. Средният разход на гориво на базовия модел е намален до 7,4 литра на 100 километра, а версията S - до 7,7 литра. От нула до 100 км/ч 911 Carrera ускорява в 4,2 секунди - това е с 0,2 секунди по-бързо от досегашния модел. При топ версията този показател е 3,9 секунди.

Коментари
comments powered by Disqus