В основата на системата стои нов 2,9-литров бензинов двигател V6 с две турбини
Първоначално представянето на новото поколение Panamera трябваше да се състои по време на автомобилното изложение в Париж. Междувременно до момента на откриването на автомобилното изложение Porsche успя да организира международен тест драйв на новия модел. Но в Париж все пак се състоя хибридната версия на лифтбека 4 E-Hybrid.
В основата на хибридната система стои нов 2,9-литров бензинов двигател V6 с две турбини, който е най-малкият в историята на модела. Този агрегат е с мощност 330 к.с. и 450 Нм максимален въртящ момент. Той работи в тандем с електромотор с капацитет 136 к.с.и максимален въртящ момент от 400 Нм, който се намира пред трансмисията. Сумарната мощност е 462 конски сили. До 100 км/ч автомобилът ускорява за 4,6 секунди, почти една секунда по-бързо, отколкото своя предшественик. Максималната скорост е 278 километра в час.
Огромната разлика от предишното поколение на хибрида е, че електромоторът започва да работи веднага, а не когато педалът на газта е натиснат с повече от 80%. По този начин движението само на ток е увеличено с 20 км и в момента е 50 км. Само на електричество моделът може да постигне 140 километра в час. Според каталожните данни разходът на гориво е 2,5 литра на 100 километра.
В Европа продажбите на автомобила ще започнат през април 2017. Минималната цена на модела ще бъде 107 553 евро.