Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Няколко седана на Audi минават на електрическо задвижване

23.06.2014 10:16
Туит
Няколко седана на Audi минават на електрическо задвижване

Купето R8 e-tron ще се появи при европейските дилъри през 2015 г.

Агенция Reuters, като се позовава на собствени източници от компанията Audi, съобщава, че в Инголщадт подготвят да пуснат едновременно няколко серийни електромобила. Сред тях ще бъдат „ много ефективни седани”. Там  могат да попаднат не само модели с четири, но и с пет врати. Вероятно първоначално ще бъде електрифицирана фамилията А6. Този вариант за „шестицата” е по-логична стъпка, след като в контакта се включи и хибридът A6L e-tron (също става сериен) с много добър запас за автономно движение (80 км) с едно зареждане.

Ако се говори за водеща позиция при електрификацията сред седаните и хечбековете от Инголщадт, трябва да бъде поставена двойката Audi A6/A7. По своите размери  те са преки конкуренти на Tesla Model S с пет врати. През миналата седмица стана ясно, че американската компания е продала първия си екземпляр с дясно кормило във Великобритания.

Купето R8 e-tron ще се появи при европейските дилъри през 2015 г. Във финалния вариант той ще изминава с едно зареждане 450 км. Това стана възможно не само заради корекциите на акумулаторите, но и заради доработената задвижваща електроника, намаляването на среден разход на енергия на всеки изминат километър в сравнение с по-ранните прототипи.

Reuters пише, че при всеки електромобил на Audi пробегът при едно зареждане  трябва да бъде от порядъка на 400 км или повече. За сравнение, рекордьор по масовост на пазара Nissan Leaf (вече с общ тираж над 100 000 единици) в европейски цикъл изминава 200 км. А въпросната Тесла S в комбиниран европейски цикъл показва резерв от 375 и 500 км (в зависимост от версията).

Според оценките на агенция Frost & Sullivan световните продажби на електромобили  през 2018 г. ще скочат до 2,7 млн.  (през 2013 г. бяха продадени 180 000 единици). Луксозните марки, разбира се, разчитат на свой дял в този перспективен пазар Най-новите попълнения в този сектор е компактният ван Mercedes B-class Electric Drive, който е на конвейера от април тази година. Той се появи на пазара в САЩ с начална цена 41 450 долара (без данъците и доставката). Фамилният автомобил също ще се появи в Европа.

Добре информирани източници потвърдиха по-рано създаването на голям електрически кросоувър Q8 e-tron. Audi подготвя нови модели в рамките на планираното разширяване на списъка на електрическите автомобили от цялата група Volkswagen. Дори и в Porsche умуват над електрически спортен модел. Инголщадт има много сериозна опора: собствени изследователски и производствени мощности на Volkswagen в областта на батериите, електромоторите и други електрически компоненти.

Коментари
comments powered by Disqus