Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нюи: Новите двигатели ще диктуват Формула 1 през 2014

21.08.2012 17:30
Туит
Нюи: Новите двигатели ще диктуват Формула 1 през 2014

Техническият директор на Red Bull Ейдриън Нюи очаква представянето на новите двигатели да диктува разпределението на силите във Формула 1 след дебюта им през 2014 г.

Следващият сезон ще бъде последният за настоящите 2,4-литрови атмосферни V8 мотори, които ще бъдат заменени от турбинирани в конфигурация V6 с обем от 1,6 литра. Според Нюи комбинацията от по-строги правила за шаситата и потенциалните разлики в представянето на новите двигатели може да доведе до голямо предимство за отбори, използващи определен доставчик.

Още повече, че не става въпрос само за самия ДВГ и трансмисията, а и за новите системи за повторно използване на отделяната от автомобила енергия.

"Възможно е един производител да се справи значително по-добре от останалите и изведнъж да се окажем само с определени заводски автомобили в челото на колоната. Така един вид ще имаме конструкторски шампионат за двигатели", обясни Нюи пред Autosport.

Британецът отдавна критикува строгите технически правила във Формула 1, които не оставят особено място за иновации на дизайнерите. Той очаква през 2014 г. те да са още по-стегнати, което допълнително да засили значението на двигателите и да се търсят подобрения за максималното им оползотворяване.

"Правилата за шаситата и аеродинамиката ще станат още по-рестриктивни от сегашните. При това положение внедряването на двигателите ще е нещото, над което отборите ще работят със своите доставчици. Остава да видим дали някой ще излезе с нещо новаторско и дали той ще вземе предимство по този начин", допълни Нюи.

Коментари
comments powered by Disqus