Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Oakley Design Ferrari 458 Italia: Ето как се прави!

07.06.2010 18:03
Туит

Ако Cam-Shaft показаха миналата седмица как не трябва да се прави тунинг на Ferrari 458 Italia, то Oakley Design сътвориха точно обратното. Проектът на британската компания ще бъде реализиран само върху пет автомобила, като всеки от тях ще носи съответния сериен номер.

Oakley Design започват своята програма с препрограмиране на софтуера, в резултат на което максималната мощност на 4,5-литровия V8 достига 636 к.с. при 570 стандартно. Въртящият момент получава допълнителни пет процента, като пиковата му стойност е фиксирана на 567 Нм. Тези стойности са отражение и на новата изпускателна система и карбонов еърбокс.

Силовата програма на британците е комбинирана с някои козметични промени, както и с оптимизация на аеродинамичния пакет. С помощта на новия спойлер отпред даунфорсът на предната ос е с 45 килограма повече при скорост от 150 мили в час (240 км/ч). Задната част получава допълнителни 25 кг благодарение на модифицираното крило. В оптичния пакет влизат още променените въздуховоди отпред, новите прагове и дифузор, както и допълнителните въздуховоди до челните светлини.

Нови са и 20-цоловите композитни колела, които са с 8 килограма по-леки от стандартните. Като опция ще се предлагат и 19-цолови алуминиеви на OZ Racing.

В резултат на направените промени от Oakley Design обещават ускорение от 0 до 100 км/ч за впечатляващите 3 секунди, което е с 4 десети по-добро постижение от това на заводската версия. Максималната скорост според официалния пресрилийз достига 330 км/ч.

На този етап няма информация за цената.

Коментари
comments powered by Disqus