Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Обновеният пикап Isuzu D-Max с малък дизелов мотор

02.12.2015 13:22
Туит

Значителна част от промените във външния вид са в предната част

Пикапът Isuzu D-Max в страните, където е представен, е много популярен. Преди дни стана известно неговото обновяване. И основната новина е в промяната във външния му вид, както и новия дизелов двигател с малък работен обем. Всъщност това е уникално предложение на пазара за пикапи.

Значителна част от промените във външния вид са в предната част на работещия автомобил - нови фарове, броня и радиаторна решетка. В салона основното нововъведение е информационно -развлекателната система с осеминчов Isuzu Connect сензорен екран.

Рестилизираният Isuzu D-Max е оборудван с четирицилиндров турбодизелов с работен обем 1,9 литра и мощност 150 к.с. (350 Нм въртящ момент). Освен това в двигателната гама остава трилитровият двигател, работещ с дизелово гориво. Неговата мощност е 177 "коня" и 380 Нм. И двата мотора могат да бъдат комбинирани с петстепенна механична трансмисия, както и автоматична предавателна кутия. В Европа също се продава модификация с битурбо дизелов двигател 2,5 (163 к.с. и 400 Нм). В Тайланд пикапът ще излезе на пазара скоро, а на другите пазари ще се появи малко по-късно.

Коментари
comments powered by Disqus