Моделът се конкурира в ключовия B сегмент, който се равнява на над 21% от всички продажби на нови коли
Yaris се конкурира в ключовия B сегмент на пазара, който се равнява на над 21% от всички продажби на автомобили, и е моделът с най-голям принос към продажбите на Toyota в България.
Произведен във Франция от европейските инженери за европейските клиенти, Yaris 2014 пристига със силно забележим стайлинг и чувствително подобрение в качеството на интериора. Новият вътрешен дизайн на купето e резултат от три основни отзива от собственици на предишното поколение Yaris: първо, да се засили усещането за простор и динамика в кабината; второ, да се подобри качеството на използваните материали; и трето, да се съчетае едно цялостно опростяване на интериорната визия с по-богати цветови вариации в акцентите и леко софистициране на финалите щрихи.
Успехът на новия Yaris фейслифт ще бъде подсилен от основното конкурентно предимство на продукта - хибридната задвижваща система. Европа е най-бързо развиващият се хибриден пазар в света. Продажбите се увеличиха с 34% през 2013 г., като продажбите в Европа се равняват на 12% от общите продажби на хибриди в световен мащаб. През същия период европейските продажби на хибридите на Toyota са се повишили с около 43%, и всеки 5-и лек автомобил Toyota е хибрид. В България през 2014 г., всеки 12-и нов лек автомобил Toyotа, продаден към крайни клиенти, вече е хибрид.
Kлючови фактори за успешна продажба на новия Yaris фейслифт
• Богата гама модификации: 14, с възможност за диференциация според нуждите на клиента
• Отлично ценово позициониране, абсолютно адекватно и конкурентно спрямо ключовите представители в класа
• WI-FI интернет: стандартно за всички нива на оборудване
• Уникална за сегмента технологична интуитивност чрез подобрената
• Mултимедийна Система TOYOTA TOUCH® 2 с, вече с 7“ цветен сензорен екран
• Aбсолютно новa серия на оборудване - STYLE
• Без доплащане за червен цвят - неметалик, за разлика от конкурентите в класа
• Възможност за данъчен кредит с N1 модификация за еднолитровия двигател
Kлючови фактори за продажба на новия Yaris Hybrid фейслифт
• Въвеждане на базово ниво на оборудване и обогатяване на гамата модификации на 3, за по-голяма диференциация според нуждите на клиента
• Запазване на хибридната преференция и за новия модел. Отново субсидирана изцяло от Toyota.
• Възможност за регистрация N1 срещу допълнително заплащане при хибридната версия
• Уникална за сегмента технологична интуитивност чрез подобрената мултимедийна Система TOYOTA TOUCH® 2 с, вече с 7“ цветен сензорен екран
• WI-FI интернет: стандартно за всички нива на оборудване