В крайна сметка сумарната мощност трябва да достигне от 400 до 420 к.с.
BMW предприе ревизиране на хибридния спортен автомобил i8 за 2017. В процеса на промяната i8 ще стане по-мощен благодарение на новата компресорна технология и по-спортната настройка.
BMW i8 прелива от хайтек, но въпреки това по отношение на спортния дух малко разочарова. За да промени това, BMW предприема обновяване за 2017. Така заимстваният от i3 електромотор в бъдещия i8 ще работи без дроселиране и така конските сили от 131 ще станат 170. Но и трицилиндровият турбо бензинов двигател с досегашните 231к.с. все още има резерви, които трябва да бъдат използвани и активирани. И така в крайна сметка BMW i8 трябва да достигне обща мощност от 400 до 420 к.с.
BMW i8 с по-спортно окачване
Капацитетът на батерията в BMW i8 също трябва да се повиши. С новите модули на акумулатора, подобно на i3, пробегът на чист електрически режим може да се увеличи с около 50 км. Промени има и при компресора. Тук е използвана доказалата се в SafetyCar на Формула E технология за индуктивно зареждане. Използваната в SafetyCar система за пълнене на Qualcomm Halo зарежда със заряден ток от 7,2 киловата посредством щекер на i3 и се зарежда до 7,4 киловата.
От SafetyCar би трябвало да е заимстван и ъпдейтът на шасито. Така i8 е с ново окачване, нова настройка на амортисьорите, което заедно с по-ниското окачване включително 20-цоловите джанти със спортни гуми увеличават често критикуваното недостатъчно сцепление, особено на предната ос при висока скорост.
Дали представената на CES 2016 безогледална техника (Mirrorless-Technik) ще я има и в i8, ще зависи от правните норми. Техниката, която измества конвенционалните огледала с камери и дисплеи, е готова за серийно производство. Но тя ще намери приложение едва в откритата версия на BMW i8, заедно с фейслифта.